• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

malla
    tja, bra fråga nåt mittemellan. jag kommer väl mest troligt halvbo där lite. eller mkt tar inte dit alla mina grejer iaf. bara det viktigaste kläder och symaskinen "flyttade" ju ihop när han fick semester och för att vi skulle ta hand om min kompis hund. sen var det kört vi som hade planerat att vänta till april-maj

• MallaMojs

letw...ok, låter mysigt iaf men kan ju vara bra att ta det lite halvlugnt i början och bara ta dit en del grejjer!!

• letw83

malla
    ja om inte annat så har vi inget val för isåfall ryms vi inte

• Winnertaco

Letw
    Vad mysigt att nästan flytta ihop

Inatt hade vi en bättre natt, J somnade 23:30 och då somnade jag med. Vaknade 4, sov igen 4:45, och sen sov hon till 9 Men jag har nog smittat ner henne med min förkylning

• Winnertaco

Nu har jag förresten pratat med Andreas angående träffen och han var helt med på att åka ner till sthlm den helgen

Nä, nu kanske man skulle passa på att amma medans mjölkmonstret sover!

• pucken

bluebride
    *kramar om*

letw
    haha jag och micke bor inte ihop på riktigt heller då, för jag har fortfarande bara mina kläder här. och grejer vi köpt tillsammans. fan va skönt, jag kan dra när jag vill!

malla
    vad gör du och bebbarna idag då?

taco
    agge har också haft världens bästa natt! somnade halv elva, och sov till halv elva =)

• Melisabeth

Haha, halvbo ihop, det är ju kalas... kommer så väl ihåg när A knatade hem till sig emellan åt för att göra ngt smått, hämta mer kläder eller annat =) *myser*
    Tänk om det kunde vara så igen

Vi var på fötterna tidigare än vanligt här idag iaf, men jag var duktig nog att äta frulle och dant som omväxling, innan jag loggade in =)

IDag blir det stor städ och tvättdag troligen. tvättstugan är bokad iaf.. så det skall väl bli av.. får väl se hur det går med städningen =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

pucken...inte mycket aktivitet här idag, ska klippa å klistra lite i köket efter lunch, håller på med ett kollage till morfar (hans artiklar å så) sen ska jag väl förbereda middagen Haha Så är det när maninte har en massa att stå i... Du då?

• pucken

malla
    jag funderar på att ta mig till handen, ska byta några skjortklänningar i L mot likadana i M.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)