• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

pucken..aha! Bra när man kan byta till mindre storlek, har aldrig hänt mig

• pucken

malla
    ah, m sitter ju liiiite tajt och ena knappen flipar. men L är snäppet för stort, och jag håller ju på att gå ner i vikt. lika bra att byta =)

• pucken

så fick jag en rabattkupong på lindex =) handlar man för 200 får 50 spänn rabatt. lätt ordnat, jag älskar lindex kläder!

• MallaMojs

pucken...ja, då ska man ju ha M såklart...

Jag gillar Lindex sådääär, köpte mina två fin-BH:ar där och trivs i dom, men vet inte ens när jag köpte kläder där sist... Jo, ett par stretchjeans för något år sedan...

• Melisabeth

Byta till mindre kläder.. nej det har nog sällan hänt... *längtar*

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

malla
    oj, glömde ju säga att det var barnkläder rabatten gällde. vuxenkläder är de inte lika bra på. men jag har lovat micke att jag ska köpa nya underkläder, han är visst less på mina bomullstrosor.

• letw83

puck

vi bokar tågbiljetter när pengarna kommer

• pucken

letw
    gör ni det! vi är det klappat och klart för 3-4 mars? så ni inte dyker upp en annan helg =)

• MallaMojs

Haha...jag kör bara på mina fultrosor numera (bomulls med hål i å så), alla mina sexiga stringisar ligger lååångt in i lådan Haha...

• letw83

3-4 mars. fast vi åker torsdagnatt och stannar i uppsala på fredagen. sen sover vi över där och bussar/tågar till stockholm på lördagmorgon. andreas har en massa kompisar där som han vill hälsa på.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)