• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

jag har aldrig gillat string, får ju nästan skärsår av det. jag föredrar typ boxer eller vad det heter för töser.

• pucken

letw
    ok, ni får komma tidigare och stanna längre om ni vill! bara jag vet det nån timme innan iaf =)

• MallaMojs

pucken...jag skulle nig på skavsår om jag tog på mig ett par nu, haha Det är en vanesak! Nu köper jag mest sånna halvboxer...skööönt!!

• pucken

mmm de ska täcka skinkorna, annars får det vara. helt i bomull men ibland kan det funka med lite spets också =)

• Melisabeth

Nä nu är kaffet urdrucket, så nu blir det städa.. kikar in lite då och då och håller ett öga på er =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

puck
    haha! okej=) nu måste jag fortsätta packa!!!

• MallaMojs

näe, halvtäckta skinkor ska det va Haha!

Jag kanske ska ta å värma min "matlåda" - är hungrig!!

• Winnertaco

Oj, byta till mindre storlekar, när hände det mig sist? Få se nu... just det, ja, aldrig var det

Det var rätt trist att städa, och nu vaknade J också. Men hon är tyst och "snäll" i alla fall!

Puck
    Den dagen Johanna sover 12 timmar längtar jag verkligen till! 8 timmar är rekordet hittils!

• Winnertaco

Urscha, nu är det tydligen bestämt att vi ska hem till svärföräldrarna ikväll och konfrontera dem angående varför de inte sagt om om HUR illa det är med deras ekonomi och deras hus som är ute på exekutiv auktion. Blärk, jag hatar sånt här!

• pucken

taco
    nä det lät inte kul! usch, hoppas det går bra iaf.

malla
    micke gick till konsum för att köpa mat, de har en jättegod kycklingsallad med bulgur =) pallar inte laga lunch idag.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)