Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
mel
ja, det blev en helt ok dag till slut.
förresten gillade jag den lila färgen!
mel
ja, det blev en helt ok dag till slut.
förresten gillade jag den lila färgen!
haha, men den gröna var lite för ljus för min smak. skulle varit snäppet mörkare.
förresten, vad skulle ni göra om ni fick sålt nåt för typ 3000? köpa wii, spara eller inreda agges rum.
jag är ju sugen på ett wii egentligen. men det är väl det som behövs minst! grr tänk om jag kunde vara lite så crazy ibland, och utmana ödet
egentligen behöver vi inget till hans rum heller, men micke har fått för sig att vi ska köpa en blå säng till lillkillen. då kommer de andra möblerna inte att passa in, så då vill micke inreda rummet med fler möbler från samma blåa serie.
fru
bara för att du vill komma hit och spela förresten är jag helt öm i högerarmen, jag spelade för intensivt igår. micke säger att jag inte kan göra nåt med måtta utan bara överdriver. undrar var han fått det ifrån =) haha
mel
så det säger du? den här serien vill micke ha
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay&langId=-1&catalogId=10103&categoryId=15622&cattype=sub
och så har jag ett studenttips. *harkel* om mjölken blivit gammal ska man blanda i lite vaniljvisp. det ska tydligen ta bort den sura smaken och ge fler hållbarhetsdagar. om ni känner att ni inte har råd med mjölk
fru
jag brukar också bli väldigt yr. men jag känner inte av det på samma sätt i wii. de har satsat på att göra spelen roliga och inte bara snygga och med verklig grafik.
fru
tipset stod i min studenttidning från su. känns inte som det var nåt höjdartips
mel
men de har inte grön säng =( jag är också mer inne på gröna möbler, det skulle bli jättefint i rummet!