• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    vi hade ju tänkt shoppa på blocket. hade redan hittat alla grejer micke ville ha =) beggat är bra. vi får se.

• pucken

mel
    två spjälsängar? och inte har du bild på en enda av dem!

fru
    jag har inte fått svar från nån, så jag antar att möblerna är sålda. som sagt, folk fattar inte att de ska ta bort annonserna. grrr

• pucken

jag hatar att ringa. varje gång jag ringt på nån annons har de snäst åt mig att grejerna är sålda och sen bara lagt på luren. har alltid otur med sånt.

nu ska vi gå till ica, svärmor ska köpa en ben och jerrysglass till mig.

• pucken

åh nu fick jag ett mail från en som verkade jätteintresserad! låter lovande. han verkade vilja ha vagnen jättesnabbt också. tänk om jag får de 4500 jag skrev i annonsen!?

• pucken

cami
    det är en 06, så den är inte ens ett år gammal. och i fint skick förutom nån liten fläck och en reva efter katten, men det skrev jag i annonsen.

letw
    jag hoppas iaf. tänk, då kan jag köpa wii OCH spara, samtidigt!

• pucken

taco
    köpa wii!!! och spara, eller köpa presenter för agge blir ju ett snart. tiden går så fort =(

• pucken

äh vi stoppar ner agge i toan heeela tiden

• pucken

haha valter hoppar ner i toan titt som tätt. han har lite otur med tänket om jag säger så...

taco
    vi har fått låna ett av mickes kompis som är bortrest. spelade hela kvällen igår och jag är helt mörbultad! men det var lite väl dyrt om man ska ha två handkontroller =( 3900. känns som att jag vill spara lite om vi får en massa pengar.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)