Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
cami
här har det varit fint några dagar, soligt och härligt!
fru
ah va smart, vi har ju vanliga batterier i vår. pallade inte köpa en särskilt dyr kamera.
cami
här har det varit fint några dagar, soligt och härligt!
fru
ah va smart, vi har ju vanliga batterier i vår. pallade inte köpa en särskilt dyr kamera.
fru
vår kamera har fått sig en törn, i skyddet liksom. när man stänger av kameran så stängs inte objektivet eller va fan det heter ska lämna in och hoppas på en ny. som med datorn, men de har haft den så länge så vi får väl tillbaka en lagad
jag som vill ha en ny, röd.
god natt cami!
alltså, jag trodde inte att vi hade försäkring på kameran. men det hade vi tydligen =) bärbara har vi försäkrat, iaf acern som vi köpte först. tycker det är lika bra på de dyrare sakerna =) mobil och sånt har vi inget på.
acern sa de först att de inte skulle laga, för det var för mycket som var paj. sen ringde de en vecka senare och sa att de inte visste. och nu vill vi mest bara ha en dator tillbaka typ.
jag vill också tjäna pengar på tradera, men jag har inget att sälja
jag minns inte riktigt, men hårddisken hade kraschat och så var det en massa småsaker som jag inte uppfattade när micke tjattrade. pappa hade ju råkat ha den i golvet i julas, och sen var den inte sig själv. vi lär ju få tillbaka skiten. får väl "råka" tappa den från balkongen
fattar inte vad de pysslade med när er inte ville funka. vår var ju tydligen också köpt på computercity så jag får hoppas att de itne krånglar. jag kommer snart att behöva en bärbar till skolan.
de har varit rätt bra mot oss förut, vet inte om det är för att det är trevlig personal eller om det är för att han som köpte datorn (via sitt företag) ser så skräckinjagande ut han är stencool.
god morgon! om nån är vaken förstås. idag ska jag på jakt efter vårkläder till aggs, han behöver nån bra jacka och tillhörande byxa. vet inte vad jag ska köpa bara, vill inte att det ska vara för fult.
oj nån annan är vaken *chockad*
jag är trött för jag la mig vid midnatt liksom. får väl sova nån annan dag.
malla
läkaren? inget som hänt väl, bara en rutinkoll typ?