Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
cami
det får man verkligen. jag spelade ett dansspel hela julen, var lite öm
cami
det får man verkligen. jag spelade ett dansspel hela julen, var lite öm
taco
ja, vad kostar det? typ 6000 eller nåt. bisarrt.
cami
vet inte om mario finns, finns inte så många spel än. men min bror har zelda, det brukar vara rätt poppis.
taco
då måste man h aett chippat wii, och det kostar en slant. men det är ju värt de kronorna i längden. nä, jag är bra sugen. får skrapa ihop lite mer pengar till presenter istället men det var en som visst ville beställa en björnfilt.
alltså, det kostar säker ingen förmögenhet att chippa maskinen. några hundra kanske. men om de sen ska ta betalt för spelen också, så verkar det fan onödigt. micke får kolla upp det där noga!
jag minns iaf att när supernintendo kom, då kunde man köpa en diskettstation till konsolen. så laddade man ner spel på nätet och la in dem på diskett, sen var det bara att spela som en galning. och inte tog de betalt heller.
ja du, konstigare saker har nog hänt än folk som går vilse. jag gick vilse i frankrike en gång, hamnade i slumkvarteren och hittade inte tillbaka till hotellet. av en ren slump hade en annan grupp också kommit tokigt, så jag fick joina dem.
här sopade de förra veckan minsann!
här är allt som förr, micke och jag tjattrar på msn =) han sitter i soffan och jag vid stationära =)
en gång när vi skulle åka tuk tuk i thailand, så visste inte chaffisen hur man hittade, så vi fick peka. och då var vi vilse =)
klart letw talar sanning. lika sant som att invandrare odlar knark i parketten. fattar väl vem som helst...
fan, nu hittade jag en rått-tand i pizzan igen!
nä, knark. läste jag i en skolbok, för typ 15 år sen. finns väl olika varianter, en för skåne och en för sverige