• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

malla
    just ja, det ska du göra. visste jag ju innerst inne, om jag bara tänker efter hoppas allt går bra!

• pucken

malla
    jobbigt. så blev det aldrig för mig jag cyklade ju skiten ur micke när jag hade 3 veckor kvar och ville cykla till handen. fan vilken tur jag haft, nästan så det är orättvist mot andra gravida kvinnor!

• pucken

som sagt, hände aldrig mig. måste bli gravid igen så jag får en normal graviditet

• pucken

letw
    jag får nog vänta på dig ändå ska du se. micke tänder inte på mina impulsiva förförelser eller jo, men han fattar inte vinken med det impulsiva.
    och jag har bara problem med mönster från böckerna jag lånat. jag kan ju mäta en body åt dig annars.

• pucken

men jag rotar fram lite bodys när agge somnat, lådan står i sovrummet. slipper du köpa bara för att mäta.

ja, alltså, vi har ju råd med en knäppunge till. men jag förstår att han vill vänta. blir väl lite kritiskt nu när jag bara har en termin kvar i skolan, man vet ju aldrig om man får jobb. å andra sidan finns min utbildning bara på SU och det är ca 40 st som examineras per år. borde inte vara så värst brist på jobb? annars får jag väl leva på svärmor

• pucken

jag har svarat i forumet!

om inte annat så vet vi ju hur jag sparar jag vet inte, kanske är det smartast att vänta tills jag är klar med skolan, det är ju bara strax över ett halvår kvar.

• pucken

ja, så kan spara ännu mer! blir väl så att vi väntar, men jag blev så sugen (igen) nu när jag fick veta att kusinen väntar sitt andra barn. måste de hålla på och provocera liksom?

• pucken

äh nu skyller vi allt på kussen va

var tvungen att lägga agge, han var trött.

• pucken

hmm jag kommer inte in på andra forumet längre? får testa i explorer.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)