Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
ojoj jag tror nästan att jag ska tjata till mig en symaskin för pengarna! hon i garn/syaffären hade några hon säljer för halva priset. så hade hon en broderimaskin för 9000 som jag blev lite pilsk på
ojoj jag tror nästan att jag ska tjata till mig en symaskin för pengarna! hon i garn/syaffären hade några hon säljer för halva priset. så hade hon en broderimaskin för 9000 som jag blev lite pilsk på
mel
ja, men om vi inte köper nåt annat utan bara betalar räkningar och mat så är det precis så mycket vi har över
fru
man kan spara! hrm vi vet ju hur jag är =)
vad tycker ni om de här färgerna?
www.familjeliv.se/krypin/pucken/gallery/php3covwx.jpg
en tjej ville ha en björnfilt till sin son, och ville ha turkost, brunt, grönt och vitt.
mel
nä... men passade så fiiint =) la till den på eget bevåg, för om hon vill ha lika många färger som jag har på min så fattades det en. eller ja, fattas en till för nosen, men det har jag nog nån rest hemma.
mel
åhh va snäll du är som kollar! det var så snygg färg på det, får väl skicka iväg svärmor.
i am in chock
www.familjeliv.se/Forum-5-89/m18608727-12.html
fatta va stryk micke skulle få. innan han åkt ut vill säga.
på tal om tv. när jag gick i gymnasiet fick mina bröder en helt ny tv för 7-8000 tusen av min pappa, för att de skulle kunna spela på sina nintendon. och för att det skulle bli rättvist fick jag också en tv. en beggad för 500, som knappt funkade inte konstigt att jag är knäpp.
alltså, 7-8000 utan tusen efter
när mickes prylbögiga bror köpte tv för 40 papp på avbetalning funderade vi seriöst på att skippa vårt bröllop och köpa en likadan tv kontant. bara för att jävlas
ja, vin kom också fram till det. men så kul det skulle vara att se hans min