• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    vad var det för hemligt plagg du fick?
    haha nä, datorn jag vill ha kostar 14 och det lär vi inte få för den här. även om den är helt ny just nu =)

• pucken

äh så har hon gett bort dopklänningen. vilken osis. då får jag virka på måfå. värsta är ju att veta vilken storlek johanna har i augusti. får lösa det på nån vänster.

• pucken

jo, hon köpte den för att dottern skulle ha den på sitt dop. hon fick den billigt, så hon lär väl ha sålt den vidare för lika mycket

låter som du får en heldag idag. jag ska väl lägga in räkningar, och kanske kika lite i boken inför tentan på lördag. eller så skiter jag i det

• pucken

vilken korkad räkning vi fått. ska betalas idag (22/3). hur fan kan man få för sig att ha förfallodatum innan man fått lön?

• pucken

fru
    dum räkning? okej att vi har ett par hundra på sparkontot efter svärmor, men alla har inte det.

mel
    ja, herregud det ligger flera veckors jobb bakom en sån och åtminstone jag tycker att en virkad klänning ska gå i släkten.

vi har tydligen räkningar för hela 7036 kr den här gången. fan va billigt!

• pucken

fru
    är det nån säsongskostnad på simmet? eller tar de per besök och så?

vi måste ju ha mer räkningar som inte kommit. inte kan vi helt plötsligt ha typ 6000 kvar efter räkningar och mat?

• pucken

men det var inte så farligt. ångrar lite att vi aldrig gick på sim med agge, men nu är det liiiite sen

• pucken

baysim för vuxna? man kanske kan gå på nåt sim i sommar, när jag har magrutor och det är varmt ute. måste finnas nåt utebad här i krokarna =)

• pucken

mel
    är du så svullen? om du sväller jättemycket kanske du ska kolla upp så du inte får hf, som fru fick.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)