• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84

Malla: Tänk inte så, det går inte ta ut i förväg!!!

Själv vill jag veta NUUU om det är en eller två, jag menar det är 10% som tar pergo som får tvillingar eller TRILLINGAR!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Winnertaco skrev 2007-01-22 08:57:37 följande:
    Morrn!Jag tror att J alltid ska sova i vår säng hädanefter.. 7 ½ timmes sömn, jag är som en ny människa!
    Åh, vad härligt!
    Stanna där du är! ♥
  • Winnertaco

Angående att shoppa tidigt i graviditeten så gör det ju varken till eller från för utgången av det hela. Jag har hört att OM (gud förbjude...) nått går fel så är det de som förberett sig på att det ska komma ett barn som tar det bäst, inte de som inte förberett nånting!

• Melisabeth

Morrn brudar =)

Sömnen blev ngt bättre inatt - kroppen klagade inte riktigt lika mkt =)

Nu är jag lite hyper av att tänka på "allt" som jag skall göra/komma ihåg inför skolan... Men men =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Taco: Visst är det så! Dock förstår jag i ärlighetens namn inte de som springer iväg och shoppar dagen efter plus, sorry!

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

Taco...jag har ju visserligen inte förberett mig ett skit...det känns som om att de små söta kläderna som ligger här inte är våra, utan sånna som vi ska ge bort till någon Haha...

kickan...jag vet att man inte ska tänka så, men jag är lite sån - måste förbereda mig på att det kan vara något som vi får reda på då... Hmm, sambon avskyr min neggo-stil

• Winnertaco

Kickan
    Nä, det gör inte jag heller. Själv började jag shoppa sent, vi hade knappt en pryl när vi kom hem från bb! Men det löste sig det med! Det var inte för att jag var rädd att nått skulle hända, jag fick helt enkelt inte tummen ur bara

• Kickan 84
    Malla: Haha, jag är lite likadan, M är galen!

Taco: Hahaha, ja absolut! Det ordnar sig alltid, vi kommer väl ordna med de större sakerna innan, om det nu går som det ska GODE GUD! Resten kan man ta efter hand, man behöver ju inte allt med en gång heller!
    Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

...men efter vecka 12 är väl inte "dagen efter plus"? *nervös*

• Winnertaco

Malla
    Nä, efter v 12 är efter v 12, inte dagen efter plus Om man ska ha TVÅ så måste man ju verkligen se till att det viktigaste finns!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)