• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Så nu har jag överlevt första lektionen.. kände mig posetiv och tyckte det skulle bli roligt.. tills efter lektionen då det visade sig att ngt som jag fått dispans ang från VHS, godkänner inte skolan. så nu måste jag göra det vanliga skolgrejset samt "slänga ihop" min uppsats lite snabbt på sådär 2 veckor.. jihooo.. eller inte =(

Men jag och A har kommit överens om att vi skal "hjälpas åt", så vi får hoppas det går utan att man blir helt sönderkörd.. men vem vet....
    Tur att man läser samma ämne iaf så man kan ha gemensam nytta av varandra =)

Så nu blir det uppsatssvrivning från dag 1 istället.... Dvs nu...

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

mel
    vad bra att du överlevde
    hoppas att du överlever skrivandet också..

Snacka om att jag är förutsägbar. Vi "behöver" ett nytt dagkoppel (vi har ett kvällskoppel med reflex insytt) till texas & nu hittade jag ett på tradera, så jag gick till fred och sa "om du vill kan jag köpa ett nytt koppel till texas, det är 2 m långt och 2,5 cm brett, vad tycker du?"
    Då sa han "är det rosa?"

varför i hela fridens namn trodde han det?

• pucken

nu har jag varit i skolan, vårterminens första dag. och jag är livrädd! han har verkligen proppat schemat fullt med en massa saker som ska göras =( funderar på att ta uppehåll den här terminen, vet inte om jag hinner/orkar med allt.

så har vi firat, med en middag på pizza hut =)

• Fru Indosaurie

grattis puck
    gott med pizza hut där åt vi för nån vecka sen. mmmm. Ät så mkt du orkar, snacka om att jag åt, skulle ha suttit där hela lunchen haha.

• pucken

fru
    jag brukar kunna äta hur mycket som helst, men jag tror att min mage har svårt att smälta onyttig mat. vi var ju på jensens innan jul, och då fick jag grymt ont i magen, det gjorde fan mer ont än värkar garanterat. samma sak idag, och jag har verkligen inte ätit särskilt mycket. så trist =( som att förlora sin bästa vän, magen utan botten.

• pucken

men jag vill ju inte erkänna det =) så jag äter ändå, och då får jag mer ont i magen. lyxproblem, jag säger då det.

vad är det för koppel tex ska få då?

• pucken

tjusigt! och förhoppningsvis billigt.

*suck* jag är så täppt i näsan och förkyld att jag inte kan njuta fullt ut av min marabou daim.

• Kickan 84

Vad har ni för matstolar? Till barnen såklart då!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)