• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

fru
    jag vet, och hon svarar inte på mail heller =( jag som har telefonskrcäk typ, jag vill inte ringa! dumma människa.

• Fru Indosaurie

puck
    skriv i ditt mail: om du inte hör av dig inom 2 dagar så lägger jag negativt omdöme.
    Eller så lägger du neg. du lär hon höra av sig. Man kan dra tillbaks ett neg och det lär hon ju vilja så då gör hon nog allt..

• pucken

fru
    ja, får göra det i nästa mail, som jag ska skicka imorgon kväll tänkte jag. jag vill inte ha betalt 200 för den där =(

• Winnertaco

Idag fick jag mitt lösgodis, min choklad och mina jordnötter Såååå gott!! Jag får egentligen bara äta godis på lördagar, men eftersom jag inte åt nått igår (läs eftersom Andreas vägrade gå till affären när han skulle köpa pizza) så får jag ju äta idag, eller hur?

Puck
    Vad trist med fläckarna Jag var rädd för att hin som köpte mina skor skulle börja tjafsa om att de var trasiga, trots att jag skrivit det i anonsen och tagit ett extra tydligt kort på skadan. Nu gick det bra, det enda hon klagade på var att skorna gav henne allergi, och att jag borde ha berättat att vi hade hund. Hallå, det sotd i anonsen att en valp hade tuggat sönder skorna...

• pucken

verkar visst vara min tur att bli sjuk, igen.

• MallaMojs

Bra, fru I...

Jag har just fått varma mackor här Lyx! Har ju en del snacks kvar från igår, lite jordnötsringar blir det nog nu

• pucken

åh vad alla ska snaska idag! jag ska tvinga mig på crosstrainern =(

• Fru Indosaurie

inte jag. men det var nära.
    har inte direkt promenerat idag heller, fred tog en lång så att jag fick andas.

• Melisabeth

Scones var gott =)
    Lyxigt med marmeladerna som vi fick i vår lilla "dessertkorg" som vi fick i julklapp också =)
    Små men naggande goda =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)