• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

jag har käkat några digestive, men jag har bara ätit lunch och kvällsmat annars. äter lite dåligt visst =( vi var ute en kort promenad men jag halkade och slog i skinkan, så nu har jag ont *snyft*

• pucken

flickor, har ni tips på bra träningsmusik? blir så tråkigt att bara träna.

• Fru Indosaurie

kan du inte.. be micke att.. köpa en träningsskiva till dig?
    Jag gillar sån musik när jag tränar, tung musik med mkt bas.

• Melisabeth

Jag tränar aldrig så har nog ingen bra musik för det på lager i skallen =)

Hmm, inser att jag måste låta som den lataste männsikan någonsin eller nått.. skyr allt var träning heter =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ärligt, jag stöter ju bara på en massa oärliga människor =( vi har skruvat isär crosstrainern för att smörja den, så visar det sig att motståndskabeln är helt paj. okej, det kunde man ju kollat genom att vrida på ratten, men det var inte det första jag tänkte på och killen var stressad för han hade huset fullt av ungar. ska be svärmor att ringa och klaga imorgon, hon agerade ju petra för att jag skulle slippa ringa =)

• pucken

fru
    nepp, eller ja man ser att kabeln spänns pyttelite men det märks inte typ. så sur jag blir! KAN folk inte vara ärliga nuförtiden? är det så jävla svårt? *skakar på huvudet*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)