• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

Hihi...skönt att ni bekräftar min osäkra person Haha...

Jag är rädd att vi i den här takten inte ska hinna handla sånt som behövs...

• Kickan 84
    MallaMojs skrev 2007-01-22 09:13:37 följande:
    ...men efter vecka 12 är väl inte "dagen efter plus"? *nervös*
    Nej för faaasen!
    Stanna där du är! ♥
  • Winnertaco

Malla
    Lite kläder, blöjor och kanske en vagn är väl allt som egentligen behövs för att få det att gå runt den första tiden! Till och med vagnen kan man nog köpa i efterhand om det kniper! Andreas var på Baybyproffsen och köpte vår bilstol medans jag och Johanna var på bb, så att vi skulle kunna åka hem!

• MallaMojs

Det känns ju som om att det blir lite speciellt vid IVF...eftersom man vetat om allt precis i varje steg...varit med ända från början liksom...

• Kickan 84

Taco: Vi har tänkt vagn, babyskydd, spjälis, skötbord, lite kläder... blöjor osv.

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs
    Kickan 84 skrev 2007-01-22 09:26:36 följande:
    Taco: Vi har tänkt vagn, babyskydd, spjälis, skötbord, lite kläder... blöjor osv. Stanna där du är! ♥
    Det är det som vi tänkt också...men det går inte snabbt
  • Fru Indosaurie

jag kan nog räkna på en hand (max 2) hur många ggr vi har använt spjälsängen så det var rätt onödigt att ha från början, vi är ändå inne på våran andra
    blöjor hade vi inte heller köpt, det klarade vi oss med dom vi fick gratis innan och på bb, dessutom kunde man ha plockat med sig en hel resväska utan att nån märkte nåt, haha

• MallaMojs

fru I...men jag tror inte jag vågar ha två bebisar i sängen mellan oss...

Nu ska jag till Babyland och dregla Räcka ut tungan

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)