• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

Det var mååånga pulkinköp igår, när jag satt i kassan Sååå mysigt! Man kanske ska investera i en nu och ha på vinden, så man har nästa år

Idag ska jag med en kompis till Babyland och glo, sen jobb kl.16

• Kickan 84

Malla: Åh vad roligt med babyland! Vill också!!!

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...ja, det är så kul å gå där å drömma Det är fortfarande liiite nono att handla, men något liiitet kanske

• Kickan 84

Hihi, ja guuud så kul!

Jag vill inte handla något förrän efter Rutin-UL, även om det "ser bra ut" innan dess... men kika måste man ju få!

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...jag har också sagt det, men jag har köpt två pyjamasar och två Pippi-bodysar...å kanske blir det något litet idag. De stora grejjerna väntar jag med till efter UL:et...

• MallaMojs

kickan...jaaa Jag tror ändå inte att det blir så mycket värre om det visar sig gå åt h*lvete, för att jag shoppat liiite Hmm, konstig mening...

• Kickan 84

Nej, klart det inte blir!!

Dessutom ska det INTE gå åt helvete!!!

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

näe, det gör väl inte det...men jag börjar komma tillbaka till min UL-nojja, där det visar siga tt det är en tjej därinne som inte mår så bra...

• Winnertaco

Morrn!

Jag tror att J alltid ska sova i vår säng hädanefter.. 7 ½ timmes sömn, jag är som en ny människa!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)