• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

alltså beställer egen design vi ska specialbeställa en säng, men får se när det blir, vi har fått prisuppgift och allt.

• Kickan 84

Måste man inte ha ett rätt tungt bord om man ska ha en sån som hänger? typ resematstol?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-22 20:03:21 följande:
    alltså beställer egen design vi ska specialbeställa en säng, men får se när det blir, vi har fått prisuppgift och allt.
    Åh, niiiice!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-22 20:04:21 följande:
    vårat bord är astungt, men skulle väääääägra sätta på något på det
    Haha, jo det blir inte så snygga märken i det ju!

Vi skulle köpa ny kökgrupp nu, men vi tror vi skjuter på det ett tag nu! Roligare att köpa BB och fin säng för pengarna!
    Stanna där du är! ♥
  • Fru Indosaurie

kickan
    vi hade asfula köksmöbler så det var på tiden att vi köpte nytt.
    Nu har jag spillt vatten som jag glömde torka för jag tog W så nu är det en ljus fläck jag döööör när jag ser den
    ska prova med vax.
    Det var väldigt roligt att köpa nytt men en bb är också rolig vi är nykära nu när vi fått på sittdelen.
    Jag vill verkligen ha en ny säng men jag ska lugna mig. *duktig*

• pucken

vi har bara fula möbler =( känner inte för att köpa nytt och fint när jag bor i en lägenhet som jag vill flytta ifrån.

förresten, vi ska på begravning på fredag, mickes farfar dog ju samma dag som vi åkte till skåne innan jul och agge verkar inte vara välkommen i kyrkan =( visst kan jag förstå, men det känns ledsamt att ag ska behöva stanna hemma. jag tyckte jättemycket om farfar.

• Melisabeth

Ingen aning om hur tungt bordet behöver vara eller så.. får man ta reda på... Men vårt bord är varken dyrt eller nytt och snyggt, så märken kvittar - är ju då "vältaspekten" som man bör undersöka... Känns inte aktuellt att skaffa nytt snyggt bord heller när man snart har ngn som kommer banka och kladda på det, bättre att spara tills hon vuxit förbi den åldern =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

och nu låter det som om de jag köpte trainern av inte tycker att den var sönder när de sålde den =( 800 spänn i sjön.

• Melisabeth

Men vaddå, skulle bandet kollapsas när ni fick hem det eller vad?

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)