Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Letw:

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

Länge lever kärleken! SkrattandeKyss

• Kickan 84

Mel: Haha, ja nu går det inte direkt dölja vad som gömmer sig däri längre... står liksom bara RÄTT UT!

• Kickan 84

Ja, jag vet då inte alls, men det går inte att dölja kulan längre! Känner livmoderkanten väldigt tydligt nu och den är ju en bit nedanför naveln fortfarande... så ja, jag vet inte men men, jag njuter av kulan!

• Kickan 84

Frun

Tror min livmoder sitter lite mysko, för jag kan känna kanten även när jag inte är gravid om jag trycker till lite, vilket inte är normalt som jag fattat det... det kanske kan göra sitt till att magen började puta så tidigt också, kanske? ingen aning faktiskt!

• Kickan 84

Frun: Lite rädd att klämma sönder bebisen, men det lär ju inte hända direkt...

• Kickan 84

Åh nu kommer snart M hem, ska nog försöka mig på att vara lite social och trevlig trots eländig foglossningsskit som börjat redan! *morr*

• Kickan 84

Mel: Eller så kan man göra som vi!

• Kickan 84

Vi kommer vigas borgerligt nu i maj, sedan kommer vi ha ett riktigt "bröllop" d v s välsignelse i kyrkan, fest, brudklänning och hela köret senare. Känns bäst både i hjärtat och juridiskt att vara gifta innan barnet kommer.

• Kickan 84

Vi är väldigt överens om att vi tycker det är en fin idé att liksom "förnya" löftena och ha en ordentlig fest senare, när både vi själva känner att vi orkar med en fest och våra nära och kära mår bra (nu är det ju nära inpå skilsmässan)

Du får jobba snabbt

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)