• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

så är det väl med det mesta.. är sällan man vill sätta sig ner och bara sitta på häcken typ.. utveckling är ju önskvärt i de flesta fall =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

mel
    jo, sånt man inte tänkte på förut. aja, man har lärt sig en hel del kan sägas iaf. nu ska jag hamra i lite knappar.

• letw83

nu har jag lagt upp bodyn jag har pysslat med ikväll.

• pucken

jättefin body letw!

ärligt, om det inte var för att jag visste bättre så skulle jag fan tro att jag var gravid. har mått illa konstant i en vecka snart, spyfärdig hela tiden =(

• letw83

puck
    tackar fick joxa på ett tag för jag hade inget mönster på en omlottbody.

hmm...mysko. hade kunnat va magsjuka men då kräks man ju oftast.
    hur är det med dig och micke nu då? jag mådde jättemkt illa när det var struligt mellan mig och C.....för att jag mådde dåligt psykiskt...

• pucken

nu är allt väldigt bra mellan mig och mickspicks, tro det eller ej =) lite svårt att få tid för varandra eftersom agge typ aldrig sover. han är ju uppe till midnatt, och vaknar vid 10. vi sover ju när sover för natten, och på dagarna sover ungen kanske en timme totalt. finns inte riktigt utrymme för oss andra =)

• Melisabeth

pucken.. men du släppte ju till för ett tag sedan ;)

*studsar in och kikar på letws body*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

mel
    haha, dte är visserligen sant =) och gummi är inte så säkert ändå. tänk om? vilken osis! *korsar fingrarna*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)