Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Nä, de har nog inte börjat om, det var rätt långt fram i serien, då när Nat gifter sig oh Kelly jobbar på hemmet för aids-sjuka. Men det var bra ändå!

• Winnertaco

Här har det faktiskt slutat nu Men det börjar väl snart igen antar jag, eller så blir det varmt och översvämmning överallt *pessimist*

• Winnertaco

Extra roligt med lera är det när man har en hund som älskar att rulla sig i allt som är blött! Fasen vad skönt det ska bli om vi flyttar till Andreas föräldrar, bara att ta in hunden i källaren oh spola av honom i grovtvättstugan. Sen kan han ju ligga där nere oh torka...

• Winnertaco

Jag tror att Andreas syrra eller hans föräldrar kunde passa honom, det verklar lite drygt att släpa med honom. I sånna fall måste letw och hennes karl ha honom i knät hela vägen från Uppsala!

• Winnertaco

Jo, det var hans syrra det, men hon har lugnat ner sig lite. Den andra syrran har försökt förklara för henne att "det är bara en katt", men tydligen betyder katten fruktansvärt mycket för henne, vilket jag iofs kan förstå. Vi är i alla fall inte osams längre, oh det är väl huvudsaken!

• Winnertaco

Oj, svärmor verkar verkligen gilla att läpma över sina gamla grejer på er! Vi har rätt ful soffa, men den får duga tills den dag vi inte ska ha fler barn som kräks!

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska åka ner på stan på fl-fika idag. Helfånigt, men jag misstänker att de som är trevligast i gänget inte kommer, och jag orkar inte småprata med folk jag egentligen inte känner

• Winnertaco

Nu var det en till som skrev att hon inte skulle komma. Tror fasen jag skiter i det och spar lite pengar istället!

• Winnertaco

Fasen, fk kan ju! Kom på i söndags att jag helt glömt att begära fp för februari (det började med att jag blev skogstokig för att jag bara skulle få 2000 kr, men efter att ha luskat lite i mina ärenden så insåg jag att jag inte hade skickat in för februari...), så jag fixade det i söndags kväll. Imorrn får jag pengarna!

• Winnertaco

Skönt att jag inte blir den enda utan karl med mig

6 kg köttfärs?!?! Hur myket tror du att vi äter

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)