Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Vi kanske ska dumpa den stackarn i Bromma istället, killar kanske gillar PS bättre än babbel! Eller så får han vara barnvakt, han kan behöva öva
Vi kanske ska dumpa den stackarn i Bromma istället, killar kanske gillar PS bättre än babbel! Eller så får han vara barnvakt, han kan behöva öva
Men vilket gnäll det var på J nu *muttrar*
Semmeltårta... Det lät helt enkelt ljuuuuuvligt!
Ja, det var en jättefin bild, tokig!
Telefonkö hos goboken... suck... Kan de inte bara ha så att man kan knappa in kundnummer för att avsluta skiten...
Malla
Nä, då var man tvungen att skicka mail, och det litar jag inte på att det blir uppsagt på det viset!
Jag kom inte i ett plagg när jag var gravid, jag tror att höfter oh så utvidgar sig mycket fortare än man tror!
Lugn oh fin nu, puck... Sånt där är SÅ irriterande!
Nu är i alla fall goboken avbeställd!
Jag hoppas bara att jag inte får ett paket till nu, det står att det packas imorrn, skulle inte förvåna mig om avbeställningen inte gills så sent inpå...
Micke kan väl ringa om lampan också!
Mel
Synd att ni inte kommer Men det är ju helt kalrt dumt att riskera att förvärra foglossningen!
Men karlar är ALLTID bihang, det är bara att de vänjer sig!
Mel
Nä, vad läbbigt Men nu är du så långt gången, så en blödning betyder ju inte att det är nått fel, det kan vara slemproppen eller vad som helst!