Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Städnoja har jag med för det mesta, utom när det verkligen behövs!

Men det är höööögar av disk här, vi gjorde egen pizza...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hemskt? Knappast... Hos fru och fred var det ju klanderfritt, och allt beror ju på vad man jämför med, men hemskt? Näää... Det hemskaste var att vi fick vänta på pizzan en timme, vi höll ju på att dööööö av hunger!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag, puck och Micke köpte pizza, vilket resulterade i att vi fick sitta och titta på alla som åt tacos eftersom vår pizza var så sen...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Okej, då, det var nått litet hundhår i soffan, det borde ni ha tagit bort

Blääää, har massvis med tvätt att vika också

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det är lugnt fru, jag är van med hundhår, här finns det typ en miljon. Ibland önskar man att man hade en nakenhund!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Haha... vi åt på Max i Uppsala på vägen hem, för Andreas var så hungrig. Ingen vidare idé med pizza oh Maxo samma kväll, jag hade typ lika ont i magen som du när vi kom hem!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag mår illa Blev nog för myket skräpmat igår... Jag KAN inte vara gravid, det är inte möjligt! I sånna fall bryter jag ihop, rikigt SÅ tätt har vi nog inte tänkt oss nästa barn!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Jo, antingen det eller så får jag mens vilken dag som helst! Hoppas jag på!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Var glad för det Jo visst VILL jag ha en till, men så tätt kan ju itne vara bra, speiellt inte om man är snittad. Nä, vi har inte skyddat oss, men knappt ens haft sex heller, och det är väl liksom en förutsättning

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Tja, vi hade nog sex en mijlon gånger innan vi fick J, så att jag skulel bli gravid av att ha sex ett par gången med en månads mellanrum är för mig rätt otroligt... Men man ver ju aldrig...

Mel
    Direkt efteråt var det bara en stor punkterad ballong, typ... Det sägs att magen är ungefär som i 5:e månaden nån dag efter förlossningen. Jag kunde ha mina jeans efter a 1 ½ vecka, vissa byxor kommer jag inte i än idag

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)