Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jaha, nu börjar försäkringsbolagen att ringa för att praka på oss barnförsäkringar också. Synd för dem, jag har redan bestämt mig för länsförsäkringar eftersom jag fik prata med en sån trevlig snubbe där sist

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det var TryggHansa som ringde nu, och det hördes lång väg att det bara var en telefonförsäljare, och dessutom ganska ny Ofta jag köper en försäkring av en sån... Han som ringde fårn länsförsäkringar förut när vi teknade bilförsäkringen vet jag att han verkligen jobbar med försäkrningar eftersom vi varit oh pratat med honom på plats!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Varför utsätter jag mig själv för att läsa andras hemska förlossningsberättelser?

Sista vägningen vi var på (8 veckor) vägde J 5628 g oh var 61 cm. Jag tycker att hon är så stor, men tydligen väger ju många bebisar mer än henne vid tidigare ålder. Hon ser så stor ut i jämförelse med andra som är födda samtidigt som henne!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Men sammandragningar är ju lovande i alla fall, ett tecken på att din kropp fattar hur man startar en förlossning!

Johanna 061223
  • Winnertaco

lollo
    För det första: alla känner inte att dom måste ha en karriär igång för att skaffa barn... Själv har jag läst sammanlagt 4 år på högskola, men har ingen examen (har läst en massa strökurser på halvtid bland annat). För det andra: alla människor väljer inte ens att läsa på högskola och en "karriär" kan man få utan högskolestudier!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Exakt,  man behöver inte myket utbildning för att lyckas i arbetslivet, det mesta hänger på personen. Min chef är lika gammal som mig och har väl gått gymnasiet lite halvdant sådär..

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Jag börjar också trivas sjukt bra med att vara hemma, alldles för bra! Borde nog börja jobba snart om det inte ska bli alldeles för jobbigt att komma tillbaka sen!
    Tyvärr kan nog inte jag heller shoppa så mycket, sn skulle ju ha massort av pengar denna månad *muttrar*

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn, morrn!

Jag är döööd! Drack 3 glas vin med en kompis igår, det var nog två glas för mycket, det Och om en timme ska jag på spinning, undra hur det ska gå!,

I början när vi just flyttat ihop handlade vi mat för 2000 varje månad. Fattar inte hur det gick till... Nu är vi uppe i över 3000, fast dår är ju blöjor och ersättning till Johanna med i det. Sätter in 3000 kr på ica-kortet varje månad, och det räcker liksom aldrig...

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)