Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Jag tror att jag har hittat en potentiell köpare till vår lägenhet Han vill komma och titta och verkade villig att ge 250 000
Vi köpte för 205 000, har lån på 145 000, så det låter ju helt ok!
Jag tror att jag har hittat en potentiell köpare till vår lägenhet Han vill komma och titta och verkade villig att ge 250 000
Vi köpte för 205 000, har lån på 145 000, så det låter ju helt ok!
fru
Men i sthlm kan man väl sälja hyreskontrakt har jag hört
Mel
Timmestrand tyker jag lät bäst Fast Ella kan inte få nått av de namnen om inte ni har dem!
Mel
Det har inte vi, det blir att flytta in hos Andreas föräldrar i sånna fall!
Fru
Men det är ju bara om nån får reda på det
puck
vill ni verkligen ta över svärmors lägenhet igen, då får ni väl ännu mer av hennes skit på köpet!
En br i sthlmstrakten måste man ju kunna få massor för!
Eftersom det är sån bostadsbrist i sthlm så måste ju bostadsrätterna vara rätt dyra menar jag, så får man hansen att köpa en billigt så måste man ju gå med vinst den dag man säljer...
Min sambo har ju en rolig inställning till att "skaffa" barn... Vi disskuterade när vi ska sätta igång med tillverkningen av syskon, oh hand enda kommentar var "barn kommer när man har sex" Inte "barn kommer när dom kommer"....
Nu har jag varit och pratat med min chef, nu finns det ingen återvändå, nu börjar jag jobba lite smått i april!
Jo, det ska bli lite spännande... Vi får väl se vad som händer, jag tänker ju "bara" stå och göra hamburgare, jag vill jobba som skiftledare! Blir det bara kassa och kök så återgår jag nog till att vara föräldrledig rätt snabbt...
Är det nån tid bestämd på lördag?
Letw
Vart ska vi hämta er? Vart i Uppsala är ni? Vi kan ju åka gamla vägen där man åker in i Uppsala.