Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Malla
    Ja, det var underbart! Men nu är jag så trött idag, så det blir ingen spinning, det får bli imorrn *intalar mig själv att jag behöver vila två dagar*

puck
    ica-kortet är bra, men jag börjar störa mig lite på ica oh deras "flerpack" nu, man måste köpa så många för att få rabbat, typ 7 förpakningar tacokrydda eller 10 juicer... Ofta man gör av med det...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Hehe, spännande ända tills hon börjar knöla pga tanden Nä då, det är kul när de utvecklas!

Vi har kvantum inom gångavstånd oh till maxi tar det ca 10 min med bil, så ica-kortet är perfekt för oss! Fast jag gillar Willys också!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Nu måste jag ju baka kladdkaka när jag såg den där bilden Det blir nog bra till melodifestivalen ikväll! Fast jag är ensam hemma, så jag får väl ligga i sängen oh försöka få skrikel att somna under hela melodifestivalen eftersom hon har sin bök och gnöl-tid mellan 20-22 Ledsen

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jaha, nui har jag fått höra av min kompis att man minsann aldrig kan komma tillbaka till den kropp man hade innan graviditeten. Då är det ju väldigt konstigt hur vissa lyckas vinna OS-guld fastän de är mammor...

Puck
    Skolan? En lördag? Nä, nu får det väl ändå vara nog

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hon menade mer att man är dömd till att vara polufsig hela livet efter att man fått barn. Bara för att hon är lat och inte orkar träna...

• Winnertaco

Jag tror att J behöver aktiveras, men jag oooorkar inte...

Undra hur jag ska lägga upp eftermiddagen... har bestämt mig för att köpa pizza till middag (Andreas är borta), och så "måste" jag åka och köpa läsk. Egentligen vill jag äta när det är melodifestivalen, men då måste jag även natta J. Alltså måste jag handla och äta innan melodifestivalen, och även hinna med en hundprommis, som helst ska ske direkt innan jag lägger J, eftersom han inte får gå ut förrens imorrnbitti efer det *orkar inte* Efter att jag ätit kommer jag absolut inte orka med att gå ut...

• Winnertaco

Ja, om du har dödsångest över skolan, puck, då måste det ju finnas ett annat alternativ! Kan du inte få jobba på sommarjobbsstället ett tag då?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)