Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Mel
    Ett tips är att inte förvänta dig att kunna ha nått annat än mammabyxorna den första veckan, så slipper du i alla fall bli besviken. Jag höll på att bryta ihop när vi kom hem och jag insåg att jag fortfarande bara kunde ha mammakläder...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Dom ringde inte mig heller *muttrar* Maila mig också dina uppgifter, så ska du få¨pengar för presenterna!

Mel
    Jag är absolut inte telefonmänniska, det känns inte naturligt för fem öre att prata i telefon. Men ibland är det ju skönt att det finns telefon!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag har tydligen absolut inte sovit tillräckligt, är som ett lik... minst sagt...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men jag ammar ju inte... om man inte räknar 5 minuters snuttande på morgonen...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Åh, jisses vad skönt det var att sova! Är fortfarahnde trött, men inte på långa vägar lika trött som imorse i alla fall!

Lunh skulle vi behöva här med...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu har jag urtråkigt, undra om det går att ordna så att jag kan börja jobba redan imorrn

Makaronipudding är ett stående inslag här. Gott, enkelt och det blir massor med matlådor!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Skönt att vara hemma, letw? Eller, skönt att natten på tåget är over i alla fall, kanske!

Nu tror jag att vi är en "riktig" barnfamilj, för nu fixart vi med barnvakt för att vi ska kunna träna bägge två. Ett helt projekt för mig att träna idag, åka till Andreas föräldrar oh lämna J (2 mil utanför stan), åka in till stan för att träna oh sedanh åka ut oh hämta hemme igen! Inte direkt som förr när man bara tog cykeln 10 min innan passet började!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)