Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
jag ska sy fast sista däcket på bilen, så nanna du =)
jag ska sy fast sista däcket på bilen, så nanna du =)
agge verkligen älskar bilarna jag virkar i present till alla. han gillar inte alls sin egen stora bil, den jag gjorde först. får nog ta och virka en sån här röd fin som han pillar på nu =)
några godisbitar och en glass till frukost, kan det bli bättre?
vad var det nu för uppgift? kan jag hjälpa till med nåt?
mel
men fy fan vilken uppgift! det lät riktigt jobbigt faktiskt.
malla
ja du, jag har det inte lätt =( satt uppe till två för att göra klart den virkade bilen, för den ska skickas idag. och vi ska ju iväg strax innan elva så jag fick inte sovmorgon.
agge sparkade aldrig på revbenen. han låg så långt ner att benen inte räckte till =) glad är jag, för det kan tydligen göra förbannat ont! i slutet sparkade han på blåsan hela tiden, och det ilade så jag blev (nästan) tokig.
jag saknar verkligen att vara gravid =( låter så himla mysigt när alla pratar om sparkar. nåja, hoppas jag får jobbet jag sökte så kan jag jobba ett år och sen göra barn =)
haha agge brukade alltid leva rövare när jag satt på föreläsning, hela magen rörde sig. och de som satt runt om mig bara tittade och såg ut som fågelholkar =)
nu har vi tagit farväl av mickes farfar. de tyckte att jag och aggs skulle vara med i kyrkan, och ungen sov hela gudstjänsten. sen livade han upp fikat med sitt prat =)
det var ju begravningsbyrån som sa att vi inte fick ha med honom, det är ju de som arrangerade allt. prästen tyckte att det var dumt sagt, för självklart skulle det stora lilla undret hänga med! jättecool präst =) nästan lika cool som hon som döpte agge, hon hade svarta brallor med höga slitsar på.
såg att nån länkade till den här i traderatråden. funderar starkt på att köpa =) visst kan väl småpojkar knalla runt i förkläde?
www.tradera.com/auction/auction.aspx
härligt!