• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    ja, ljug inte, jag såg allt de fiiina kläderna du fått av ammi!

verkar som om micke vill åka och veckohandla idag, då vet jag vad jag ska köpa =) GODIS! jag är sjuk, då får svulla *rättfärdigar mitt beteende*

• pucken

fan, jag är nog det smartaste som gått i ett par snowjoggers... NU upptäckte jag att jag visst har mobilnumret till säljaren på tradera. har skickat ett sms och micke får svara om hon skulle få för sig att ringa.

taco
    =) jag gillar godis, och coop forum har flest sorter.

fru
    jag tänkte ringa mickes bror och föreslå att vi kunde köpa en bilstol ihop eftersom ingen av oss har bil, men barn och åker med svärmor. och då säger svärmor att det ska jag inte alls göra, för HON ska minsann köpa en. jag vet, lyxproblem, men ibland vill man faktiskt betala själv.

• pucken

letw
    alltid redo!

fru
    nä, snål som jag är låter jag väl henne betala den =) jag behöver terapi!

• pucken

letw
    säg till när du ska ha dem så för jag över dem =)

förresten verkar agge bli mindre lat, han kröp från ett rum till ett annat tidigare idag när jag var i skolan.

• pucken

taco
    kanske lite taskigt att slänga ut micke? han bor ju också här =)

• pucken

letw
    ja, stanna så länge ni vill! bara kul om katterna har nån att leka med =)
    du, jag funderade på det där med att sy med sån där dubbel nål. hur fan trär man en sån?

• pucken

letw
    dummaste frågan hittills, men det är bara en undertråd? så man inte behöver nån supermaskin som har två spolhus =) nu är jag klar med dumma frågor för idag.

• pucken

letw
    då får du starta företag då =)

• pucken

så mycket veckohandla fick vi göra. micke fick inköpslistan, 2 min senare är den väck och vi kan inte hitta den.

• pucken

ehum jag hittar bara hem mha tåg och buss =) sorry.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)