Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
min storebror är chef på ett ikea *skryter* men snåljåper ger inte rabatt till släkte, grrr.
min storebror är chef på ett ikea *skryter* men snåljåper ger inte rabatt till släkte, grrr.
kommer bild på agge i brallor sen ikväll, pallar inte lägga in bilder exakt nu. men han är superfin!
jag vill jobba på cola! hoppas hoppas hoppas att jag får komma på intervju!!!
taco
haha you wish! cola säler ju inte ens pallar med läsk till mickes datorförening. men du kan ju få köpa loss läskkupongerna man får =)
blää snart ska vi på barnkalas =( orkar inte. så jävla trist och så är det för mycket ungar som skriker (agge not included). jag vill ju ut med pulkan!
haha som vanligt var vår present mest poppis =)
vi hade köpt en borg med en massa gubbar, ungen skrek av glädje när han öppnade paketet =)
och fatta att de hade kalas UTAN att bjuda på tårta! det är ju nästan en dödssynd.
vi ska ha tårta och kakor i överflöd, det hör till =) okej om man inte gillar tårta, men killen som fyller år tjatar om tårta året om och hans bror gör likadant. aja, de bjöd på ett par kex iaf.
agge har redan fått smaka tårta, han roffade åt sig av min bit igår, han börjar bli lite klåfingrig =) först ville jag inte att han skulle få sånt onyttigt, men sen kände att det inte spelar nån roll. vi äter så sällan onyttigheter så då kan han väl på ett hörn när vi väl äter det. orkar inte bry mig eller bli megahysterisk.
fru
bra =) men visst tar vi partyt det när alla i tråden kommer i mars? eller vill du ha det tidigare?