Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
just ja, tyckte hon det var kul?
förresten, har du blivit säljare av me and i?
just ja, tyckte hon det var kul?
förresten, har du blivit säljare av me and i?
haha men jag kan komma på party! har du bara fyra kvar =)
använde hon såna där simblöjor? var de bra?
har lagt neg på den där säljaren nu =( känner mig så taskig, men va fan, hon går inte att få tag på.
ja, ett personligt party baaaara för MIG, kan ju inte bli bättre =) annars tycker jag absolut att vår dejt med hela kompaniet kan bli ett party, vi vet ju hur letw shoppar!
mm dröjer väl inte länge förrän hon lägger neg på mig eller nåt. men äh, jävla bajskorv. hoppas jag kan få bort fläckarna hyfsat iaf.
kan jag väl =) vad ska jag göra för nåt? okej att vi måste ha fika iaf.
jag har gett upp hoppet om henne, pallar inte bry mig. är mest sur eftersom jag bara haft bra säljare på tradera innan.
aha, så man ska vara två som säljer ihop typ? en som fixar partyt och en som säljer? så har man olika värdinnor hela tiden om man vill? fett!
men då så, det ska jag väl klara av =) de har ju dessutom snyggare kläder än lingon och blåbär, får alltid inbjudan till sånt party. nån i föräldragruppen som spammar mig hela jävla tiden!
kan ju kolla om min kusin vill komma, hon brukar tjata om att vi måste träffas. får se om jag känner för att se henne, hon har ju inte bjudit mig på sonens kalas. han fyller ju ett på måndag *putt*
annars är det väl lätt att ragga upp nån på fl =)
men alltså, alla kläder på hemsidan är ju typ slut?
fru
nää jag vet knappt var hon bor. nånstans i hammarby sjöstad, och jag vet inte hur man kommer dit utan bil. inte med bil heller =)
mel
värst va ni passar hunden hela tiden!
gud va onormal jag måste ha varit! mina växte inte en centimeter =( hade sett fram emot att gå med bomber för en gångs skull.
äntligen är jag klar med byxorna! maskinen bråkade så dragkedjan blir skitdålig, men jag orkar inte bry mig. kanske ser bra ut =) agge ska modella alldeles strax!