• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Letw - vill du veta vad.. A frågade vad det skulle kosta, han var imponerad =)
    Bodyn var jättefin =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • CaMi

pucken: Agge låter som vår lille prins. Somnar kanske nio om vi har tur men måste sövas om och sövas om och sövas om igen till klockan är mellan 24-02. Och sedan vaknar han 10 och sover max45 min 2-3 gånger per dag (när Tias ändå jobbar) så inte är det mycket egentid när man som par får rå om varandra. Då inte sagt att det inte är värt det! Men jag tror ändå att man behöver lite egentid då och då...

• Melisabeth

Ja tänk om det vore så pucken.. vore ju verkligen ngt =)

• pucken

cami
    och man tror ju ändå att småbarn behöver mycket sömn. tji fick jag =)

• Kickan 84

Hej tjejer, minns ni mig?

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • letw83

puck
    vad skönt=) ja då vet jag inte. du får väl checka för säkerhets skull om det inte går över.

mel
    vad vad skulle kosta? tack till dig och tack till A.

• Melisabeth

vagt kickan

Letw - han kollade på bilden av bodyn och byxorna, och hans reaktion var "vad kostar det" =)
    Han verkade inte tro mig när jag sa att det var "hemsytt" =)

• CaMi

pucken: Jo jag menar det! Jag var å andra sidan inställd på att A skulle ha kolik, men det slapp vi undan. Men inte har kvällarna varit så mycket bättre. Han grät och skrek rätt mycket på kvällarna när han var yngre. Det har blivit bättre nu, nu är han mest arg när vi försöker söva honom. Men nu har jag nästan lyckats vända mitt dygn så det passar hans dygnsrytm. Och det är ju precis så det ska vara eller hur?

• Kickan 84

Mel: Hehe, har varit rätt låg på sistone! Men det är väl okej. Min mormor avled igår efter en tids sjukdom och i morgon får jag "domen" efter första pergotimekuren... läääskigt!

Hej Letw!

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)