• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

puck
    nu behöver jag lite hjälp. agge var 79 lång va? vad har han för beninnermått och för midjemått? och vilken storlek har han på body? 80? mät gärna oxå axel till gren.
    Fru i vill att kläderna ska passa wilma sen och vi tänker att hon växer mer på längden än på bredden förhoppningsvis och då borde agge vara en bra modell att gå efter.

• pucken

letw
    han sover just nu, men jag kan mäta när han vaknar.

förresten, den där filten du skrev beskrivning på, den är förbannat dryg att göra i stor skala.

• nica83

Jag blir tokig om det inte slutar blöda snart. Nu är det visserligen inte så mkt men fortfarande en del klarrött

Förstår verkligen dig Malla, det räcker inte att allt såg bra ut när de tittade i söndags. Man oroar sig ändå!

• letw83

puck
    okej. bara det är innan ett så annars får vi chansa.

jo jag vet. jag har paus på den just nu men jag får nog sätta fart om jag ska hinna man blir less rätt fort. har väl en femtio varv kvar eller nåt.

• MallaMojs

nica...ja, jag vet! Det funkar ett par dagar, en vecka max (det längsta jag klarat utan sammanbrott ) så jag förstår!!! Visst går det bra att plugga samtidigt *svär över bokjäveln* ??

Det var lääänge sedan jag var helt blodfri och man kanske får vänja sig...även fast det inte går - mer gilla läget typ! Jag börjar bli orolig att det ändå är något fel, som bara ingen hittat

• pucken

letw
    han vaknar antagligen ganska snart, har sovit i 20 min och det brukar inte vara några långa stunder för den ungen.

hur stor gör du filten? jag kör efter beskrivningens, som är 231 m. har gjort 7 varv tror jag =) tjoho! blir ett evighetsprojekt.

• letw83

okej.

oj, vet inte. typ 60 x 70 eller nåt i cm. har gjort runt 20 varv iaf. jaja, har ju 9 + 9 månader minst på mig så

• nica83

malla
    Nej går verkligen inte bra att plugga Ska göra en analys av ett kommunikationsobjekt på 3 sidor, engelska. Ska vara inne imorgon kl 12 och jag har inte ens börjat!

Trist att de inte hittar något fel på dig, självklart är det lättare om man vet vad det beror på!

Jag försöker intala mig att jag kommer blöda några dagar till då blödningen berodde på att jag skulle haft min mens nu. Det bör ju innebära att den kan hålla på som en mens ungefär. Fast nu är det ju inte alls i den omfattningen...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)