• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84

Härligt att de förvånar på kunskapsfronten!

M har följt med på alla läkarbesök och allt här, känns bra att han är delaktig i det hela och när vi väl lyckas kommer han följa till BM och så med!

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Melisabeth

oja, är ju jättetrevligt =)

När ha inte vet så är jag ju medveten om att det inte är av dumhet eller ointresse utan bara att gubben är disträ =)

Han tycker det är naturligt att han skall med till BM.. det är ju hans dotter också =)
    *sa han just nu och gud vad jag älskar den söta tokbollen*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

mel
    nej inte jag heller. har iof bara D men jag tycker det är nog stort.

haha, andreas kan typ ingenting. får utbilda han mer ingående sen när det blir dags

vart håller fru i hus nånstans. typiskt att hon inte är här när jag är minuter från att bli klar med wilmas byxor.

• Melisabeth

letw  jo men du är ju smal också.. så det blir ju stort för resten av kroppen =)
    Är ju det att min storlek upptill balanseras upp av en i övrigt stor kroppshydda så om man ser helheten så framstår de ju inte som gigantiska lyckligtvis =)
    Jag hade ju DD som minst.. och då var jag ju ändå större kroppsligt än du så =) (bilden i galleriet)

Men men. när det hela är över kommer de väl hänga vid fötterna så är väl lika bra att "njuta så llänge det varar" eller nått =)
    ÄR ju inte mkt att göra åt =)

• pucken

då ska ni veta att det finns de med knappt a =( mina tuttar är liksom för små för bh oftast. inte heller kul. och aldrig är man nöjd =)

• letw83

camillas dator är död. går visst inte att skriva. hon sms:ade just.

• Melisabeth

Jo det är ju "lustigt" det där.. att det skalll vara så antingen eller typ...

Och jag skall klart tillstå att jag gillar mina stora bröst.. fast inte såhär stora.. för de väger bly, är i vägen, ger mig ont i ryggen, och det är hopplöst att hitta en bh som sitter bra oh inte kostar typ ½ miljars.. eller nått i den stilen....

Men när jag gick ner i vikt försvann ju delar av brösten också.. och då kände jag mig väldigt "tom"... men just det som de sväller nu kan jag ju klara mig utan.. i övrigt fine... vi har ju fått en fin underklädesaffär hit nu, även om man blir ruinerad där =)

Men när Ella är född och färdig ammad skall jag gå ner gravkilona och typ 30 till, och investera i en riktig bra, snygg och raffig bh och nya snygga välsittande kläder =)

gäsp.. undra om man kanske skulle sova

• letw83

nu så, nu har jag lagt upp lite halvdåliga bilder på wilmas byxor. hoppas wilma och co blir nöjda. dock känns dom gigantiska men å andra sidan har jag ju bara pysslat med kläder i 56 och 62
     på sistone

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)