• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

nica...ja, då får du inte jobba!!

Men Barkarby Outlet har ju en massa roliga affärer, ibland kan man till å med hitta något

• nica83

Barkarby är skoj faktiskt... fast inte jättebra fik väl?

Jag måste faktiskt erkänna att jag börjar må liiiite illa nu iaf! Sen har kaffe blivit mindre gott!

• MallaMojs

nica...men vi ska ju fka hemma hos pucken... Det finns väl typ Pizza Hut där och sen så kan man ju alltid käka köttbullar på Ikea Haha...

Kaffe dricker jag typ en kopp i veckan eller så, DÅ är det gott!

• letw83

precis. puck ska ju börja baka redan nu

pizza hut är mums mums

• nica83

Låter bra

Vet någon förresten hur tidigt man kan använda vanligt UL? Ska ju till BM på måndag och skulle vara skönt om hon kan kolla så allt är bra då jag fortsatt blöda...

• Melisabeth

Tillbaka - jösses vad jobbigt... har antagligen varit dum och lyft och släpat en massa saker.. men jag är ju så van att "ta i" att jag liksom glömmer bort att jag kanske borde be om hjälp nu..... Eller tycks blivit helt lamslagen av det eller nått =/

MEn skönt att få undan en del skit iaf... och nu börjar nu sovrummet se ut som ett riktigt rum, om än förrådsrum mest, men ändå =)
    ÄR mkt kvar, men kan ju inte ta precis allt på samma gång, det pallar jag inte med

Fina Wilmas kläder blev Letw =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Winnertaco

Oj, vilken dag, det behövs inte mycket fär att jag ska tycka att det är fullt upp nuförtiden heller! Johanna sov från 22 igårkväll till 6 imorse!! 8 timmar!!! Sedan somnade vi om i vår säng och sov 3 timmar till, så jag kan inte skylla på att jag har sömnbrist idag direkt. När vi var ammade och klara var klockan 12:30 och då skulle hunden ut innan vi skulle till bvc vid 13-tiden (de har droppin för vägning mellan 13-15, men kommer man senare får man oftast vänta rätt länge). När vi väl släpat runt hunden en sväng och gått till bvc i ösregnet så kändes det som att hela världen var emot mig. Johannas navel är tydligen alldeles för inflammerad, så nu ska den tvättas med koksaltlösning varke dag, och dessutom måste hon börja äta ersättning på kvällarna. Som jag misstänk så får hon inte i sig så mycket av det eviga snuttandet, utan hon använder mina bröst som napp, typ... Så efter bvc knatade vi iväg till ica och köpte ersättning och en nappflaska. Nu är vi helt slut bägge två, hon sover som en stock i soffan och jag sitter här och halvsover

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)