• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

jag drar en stund. andreas ska fjärrskrivborda en stund från jobbet. tillbaka på 10 ungefär.

• pucken

jag vet iaf en som ska spara supermycket =) att man kan bli så orgasmiskt glad av att spara!

• pucken

axel-skrev ca 39. då har jag mätt från axeln och sen all plats blöjan tar. så i det måttet får blöjan också plats. om du vill ha utan blöja får du säga till.

• MallaMojs

nica...ja, kanske är det ett gott tecken, men samtidigt så kan man ju undra: hur mycket gamalt kan det komma??? *suck*

Nu ska jag ut å äta lunch med en kompis...vill ju knappt gå ut, det regnar

• nica83

malla
    Vet inte hur mkt gammalt det kan komma. Men det är väl antagligen utblandat med flytningar också (som man som gravid har rätt mkt av...)

• Melisabeth

men pucken... vi som kommer få 9000 typ totalt.. ja kanske en tusing till om A får lön...

Håller på att försöka göra i ordning hemma.. bära saker till källaren, skruva ner sängramen osv.. jättekul.. eller inte.. men blir förhoppningsvis bättre med plats iaf =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

mel
    vissa månader är bra helt enkelt. augusti är bäst, iaf när båda kunde sommarjobba och man fick ut två hela löner plus csn =) då var man rik!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)