• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Fru Söderlund

Hej tjejer!

Idag har jag gått 2 timmar med W i vagen o Diesel, såååå skönt väder! Hoppas att det håller i sig, njuter i fulla drag. Så när jag kom hem så åt jag både 2 kärleksmums o lite godis, ha ha där försvann de få kalorier jag precis bränt. Det ska vara gott att leva *ler*, gott var det iaf=)

Må så gott, kramar

• Fighter

Hoppsan, den åkte iväg tom,

Antar att ni går på ngt special babysim, vi kommer gå på Filbornabadet, ringde bara dit och anmälde oss utan ngt krux alls.

Vägde Tuva igår, 4530 g ! Värsta tjockisen, 540 g på 3 veckor.
    Hon växer så det knakar.

Ha det gott !

• lyckliga snäckan

Ahhh, vi har inte fått papper från babysim, o jag som anmälde oss i november..hoppas på sjabbel från posten å att det kommer imorgon. Vi vill ju så gärna gå å bada.

Ja, vilket väder..helt underbart. En fröjd att vara ute med vagnen...och peppar peppar ännu funkar det bra med sittvagnen ;)

Kanske ses vi på öf imorgon..

• metallgem

Var har ni anmält er till babysim?? Jag ringde Filborna och det verkar inte vara några problem, hon sa att de hade platser över och hon kommer ringa och meddela mig nästa vekca om vilken dag det blir.

Är hängig som få idag.. Vill gärna gå på öf i morgon men får se hur jag mår.

Snäckan, var på Stoff och Stil idag igen..! Oj vilka snygga stuvar dom hade idag! Massa fina färger och mönster!

• Tuzza

Stoff och Stil har så snygga grejor! Ska beställa tyg t Viggos rum snart därifrån tänkte jag.

Har varit ute och traskat två långa rundor idag...Nu ska jag förstöra allt med att klämma i mig en semla. Sambon fick dem när han var sista kunden på Konsum nu ikväll..man kan ju inte bara kasta dem..hehe..........

Snäckan..Satte du henne i vagnen nu nyligen alltså? Har funderat på att Byta t sittdelen t Viggo med-han gör situps i vagnen numera...Vill inte alls ligga ner speciellt långa stunder om han inte sover.!

• lyckliga snäckan

Tuzza: jag satte henne i vagnen i tisdags..o det funkar som sagt bra. Hon sover bättre än någonsin och när hon sovit klart kan jag ändå fortsätta gå med henne i sittläge-

Metallgem: Ahhh, VILL också till stoff o stil..VILL VILL! ; )

• Fighter

Vi ska gå på filborna, börjar 22 maj, dom hade en som börjar v 9 oxå men då har vi inte hunnit flytta ner ju.
    Hon som vi talade med sa att det var bra om dom var lite äldre, dom tyckte det var roligare då.

Blev faktiskt förvånad över hur lätt det var att få plats.

• uppsala

Hej!
    Vet ni vad, jag skulle hjälpa A på toaletten igår kväll o upptäckte prickar - han har fåt vattkoppor! Han fick feber igår också men idag är han pigg så jag tar med honom till öf!
    Nej - Bara skojade...det gör jag ju inte. T är hemma med A idag o jag tar väl K med mig ut p stan en sväng el så. Hon får ju heller inte träffa andra kanske m hon bär på ngn smitta, ska kolla lite på nätet ang inkubationstid etc så man vet vad man har att vänta sig. Men som sagt, A är pigg o glad så det är väl lika bra att de får det nu när de är så här små, brukar ju bli lindrigare då.

• Junipingla

Vi hade visst fått våra babysimpapper igår vi med! Könummer 72 (till anmälningen o betalningen på tisd)
    Jag föredrar nog sönd fm för då kan Noel också få vara med iom den där syskonrabatten för syskon födda 2004 eller senare (jag kan inte ha koll på både honom o juni själv på vardagar)

Nu har vi bokat resa!! Kreta 14 juni 1 vecka. Då är Juni 7 månader och vi var på Lanzarote med Noel i exakt samma ålder och det var hur bra som helst.

Nu ska jag sätta på mig kläder så vi kommer i väg på Öppnis. Risken är väl att det bara blir jag idag? Om Uppsala har besök, Agda är bortrest och metallgem är hängig. Nåja jag har söstra mi med mig och hennes dotter =)

P&K på er och trevlig helg om inget annat!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!