• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • MaHj

Junipingla: Hahaha, sitter här för mig själv och skrattar högt!

• Fru Söderlund

Godmorgon tjejer!

Hoppas allt är bra med er idag. W har hostat och varit helt igenbombad i näsan hela natten. Vill inte riskera att han blir sämre eller att vi smittar era små.. Så vi får helt enkelt stanna hemma=( Trist, hoppas ni får en mysig fika, men det tvivlar jag ju inte en sekund på=)

Ha det toppen, kramar från oss!!!

• Junipingla

MaHj: Visst är den rolig! Man känner liksom igen sig på ngt sätt;)

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • uppsala

ha ha den är så himla bra, jag har alltid älskat det inslaget! Men det är ju Sabina, jag trodde du skojade! Kul!!

Ses snart!
    Kram

• Fru Söderlund

Hej! Nu har sambon åkt till Stockholm och är borta tom söndag på mässa. Känns lite ensamt, speciellt nu när prinsen inte mår 100.. Hoppas att ni hade trevligt idag, var ni många? Sköt om er! Kram

• uppsala

Hej lothan, synd att du ej kunde vara med idag. Hoppas W blir bättre snart. Vi var de gamla vanliga minus Mina plus Tuzza! Kom till ö förskolan på Maria församlingshus om på fredag om W är frisk då. Vi ska kanske dit, beror lite på.

• MaHj

uppsala: Har barnen somnat nu? =) Det har mina, hahaha!

• MaHj

lothan: Hoppas att lillkillen blir bättre snart. Du skall se att tiden rusar i väg och vips så står sambon där i hallen.

• metallgem

Trist med sjuk kille Lothan! Hoppas han kryar på sig snart!

K är på anställningsintervju, skulle vara där 17 och är inte tillbaka än så det går väl bra antar jag.. Antingen det eller är han kidnappad eller nå´t..

A har gallskrikigt från ca 17 till 19,30. nu sover hon av ren utmattning..... Stackars tös! *och stackars tösens mor*

Vem hänkar på öppnis på fredag?!

• uppsala

MaHj: nu har de! Inte innan, då bytte jag blöja på K här uppe o hon måste ju luftas en stund

Man e ju ganska nyfiken på hur allas resp ser ut efter allt man hört Kan ni ta med familjealbumet nästa gång

Gemet - stackars A, inte 2,5h - jag skulle avlida av hjärtestress tror jag. Ont i magen? Kanske längtar efter sin pappa (ja, jag antar att KM är pappan )

Vi kommer kanske på fredag, får se m norska väninnan vad hon e sugen på men alternativet när båda barnen e hemma m mig e ju inte direkt en lyxshoppingdag på stan.

Ska bara ladda in bilderna från idag. Om vi ses hemma en gång ska jag ta med stooora kameran o så kan vi fota alla sötisar tillsammans. Ja, o kanske barnen också

Ha nu loggar T in på msn ser jag...

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!