• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Junipingla

MaHj: jag med! Har varit på BVC nu och ska hämta Noel på dagis kl 14 men utöver det, NADA! Såååå gött!

Lillan vägde vid 3 månader 6740 och var 62 lång. Hon fick första vacc sprutan och gnydde bara till, vi får hoppas hon slipper feber idag..

See you!

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • MaHj

Ja visst är det skönt att slappa, problemet för mig är bara att jag blir så hungrig av det.

Junipingla: Hon tar sig bra, lilltösen, ja hoppas hon slipper feber.

Metallgem: Blev det någon väst i går?

• agda06

Fler som fått papper från babysim i dag?

Det verkar ju vara ett helt projekt att kunna anmäla sig..

Vilken tid ska ni gå?

• Tuzza

Hej på er! Tack för igår, var kul att äntligen träffa er alla!

• Carenya

Vad fina ni är på era bilder. Missade tyvärr metallgems bilder

Agda: Japp vi har också fått papper därifrån. Köplats 81!!!! Får väl se om det blir något simmat överhuvudtaget. Anmälningsrutinen verkar minst sagt bökig.

Vi ska snacka ihop oss om vilken tid vi ska hoppas på med T's bror och hans sambo som har en dotter på 6 månader. Hade tänkt försöka gå samtidigt med dem.

Så tjejer, nu ligger det ett par bilder på oss också i mitt galleri. De tas bort imorgon.

• uppsala

Tjusigt carenya! Vilka grabbar! Håller m junipingla, vad kul att se bilder på er alla!!

Vi har varit på babysång m Agda idag, fick en reservplats el vad man ska säga. Promenerade dit, vilket kanonväder! Ska snart hämta A o fundera ut vad jag ska laga för mat nu när min kompis kommer i morgon. Å hjälp vi ska ju ut o äta 4 st på lör, denna gången ska jag boka bord...

• MaHj

Carenya: Nu har jag också tittat, sååå fina ni är!

Uppsala: Kul att sjunga lite det gillade väl K. I dag har jag haft en hungrig dag, har bara varit sugen, nu ligger det en kanelbulle och väntar som jag tinat från frysen, måste äta den för att stilla mig....Jag har nog haft för lite att göra tror jag.

• uppsala

MaHj: vad gott det låter! Du helammar ju så ta 2 , en för varje bröst ha ha. Vad gott m bulle, måste nog ta en fika i helgen. Nej, nu måste jag packa ihop, blir alltid stressigt när jag ska iväg. man ska ju bara...

• MaHj

uppsala: Jag tog 3......upps där rök kvällsmackan....jaja gott var det i allafall, men nu är det roliga över.

• Junipingla

Carenya! vad fina ni var du och T!! Det är ngt magiskt över bröllopsfoton! =))

nej jag har inte fått babysimpapper än :/ Hoppas de dyker upp imorrn då!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!