Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Skönt att han loggat in på msn så du kan höra hur hans dag varit..
Ja, visst gör det ont i hjärtat! Hon har väl inte gallskrikigt hela tiden men varit ledsen hela tiden, lilla stumpan.. Har sjungit, masserat vaggat och grejat, till slut somnade hon, i babysittern!
jag kan lägga in en bild från vårt bröllop en kort stund så kan ni se hur min man ser ut, är ni redo?
Ja!
ååååh vad ni e snygga båda två!! Superfin bild!
Tack!
metallgem: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ! jag hann inte!!!!
Vill seeeeeeee!
Lothan: Vi saknade dig idag!!!
Nu sover mina kuliganer och jag har sådan skallebang! Har känt mig som ett vrak idag..
Vi kommer på öppnis på fre!
Nu sover mitt barn.. Men hon var lite svårsövd i dag. Ligger och blåser i nappen och bubblar med munnen. Alltså det är ju gööörgulligt.... MEN efter en stund är det inte lika sött.. Ha ha..
Lisa förresten, i dag gjorde Moa en "Klarabajs".. Nästan i alla fall. En lång korv. Kanske inte 15 cm, men säkert en 4-5. Ha ha... Antar att det är för att hon börjat äta lite "människomat"
Vi åker iväg i morgon så vi kommer inte på fredag. Men nästa fredag är vi redo för Öppnis.
Tack för i dag förresten. Lika trevligt som vanligt.
Nä, nu ska vi nog kolla TV en kort stund. Eller vi och vi.. Patrik är mer upptagen med sitt nya mobilspel som han laddat hem.. Ha ha..
Kram och god natt.
Jag hann inte heller se!
Tack tjejer, vad gulliga ni är!!!!!!!!! W har precis somnat, så nu sitter jag framför datan o myser. Ska kolla på All about Brian kl 21..
Uppsala: Håller med dig, man får alltid en bild i huvudet av hur ngn ska se ut, och oftast har man fel!
Må så gott, kramar!
Nu är bilden tillbaka!
Ohhhhh PUDDINGAR!
döööösnygga båda två!!!!!