Inlägg från: Småbarnsliv |Visa alla inlägg
  • Småbarnsliv

Gravida/mammor i jönköping

Jag skulle gärna följt med, men eftersom vi har haft magsjuka & jag har värsta gravillamåendet så hoppar jag det denna gången  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Småbarnsliv

Vill inte göra någon upprörd, men var det någon som hade en kompis eller släkting som hade förlorat sin son häromveckan?  

• Småbarnsliv

Hejsan Ottisen... Så du hittar hit med.. Jag hänger i bakgrunden på denna tråden. Har inte varit med & fikat någon gång ännu, men hoppas att det blir längre fram när man har kommit förbi alla sjukdomar på dagis & har rutin. 

Annars är jag gravid med nr 3 & är beräknad till 14/9...

• Småbarnsliv

Castle---› Min slemmis såg verkligen ut som en snorlosk.. Allt kom ut på en gång samma dag som Hanna föddes.. Slemmis kom 6, klockan 7 började värkarna & klockan 17.13 föddes hon
    Medistra---› Hejsan! Fina ni var i tidningen idag, såg dödsannonsen med.. Det var också en födelseannons på en liten kille som förlorade sin mamma 2 dagar efter att han föddes.. + att min bror var med, fyller 18 imorgon

• Småbarnsliv

Springsteen = Camilla
    Blondie68 = Laila
    Miidori:cissie
    Tintan = Martina
    Pärlan81= Josefine
    sommartider=sara
    gravisen= Petra
    Småbarnsliv = Linda

• Småbarnsliv

Synd att ni ska promenera på tisdag, är såååå sugen att följa med, men har båda barnen hemma & sedan kommer det en tjej ifrån Olofström & ska hämta en barnvagn som hon har köpt av oss..

Låter supermysigt med grillfester & tjejkvällar... Lövly...

• Småbarnsliv

Mammsing.... Jag har också fått dessa kommentarer nu när vi väntar nr 3. Speciellt min pappa som tycker vi är dumma i huvudet rent ut sagt & att jag borde ha pluggat... Till saken hör att jag har pco & är JÄVLIGT tacksam att det funkade med hormoner denna gången då gubben har dåliga spermier, det var sista kuren innan insemination, men är det någon som fattar det liksom att VI vill ha fler barn & att det är VÅRAT beslut.. Och släkten är JÄVLIGT bra att lägga sig i...... OM PRECIS ALLT

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv

Vet ni flickor vad jag skulle vilja ha eller gå på....Generad Dildoparty... Alla snackar om dessa partyn, eller ja det var det man hörde innan man fick barn & alla andra vänner försvann..
    Fan måste se till att ha det

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping