Gravida/mammor i jönköping
Jag skulle gärna följt med, men eftersom vi har haft magsjuka & jag har värsta gravillamåendet så hoppar jag det denna gången
Jag skulle gärna följt med, men eftersom vi har haft magsjuka & jag har värsta gravillamåendet så hoppar jag det denna gången
Vill inte göra någon upprörd, men var det någon som hade en kompis eller släkting som hade förlorat sin son häromveckan?
Hejsan Ottisen... Så du hittar hit med.. Jag hänger i bakgrunden på denna tråden. Har inte varit med & fikat någon gång ännu, men hoppas att det blir längre fram när man har kommit förbi alla sjukdomar på dagis & har rutin.
Annars är jag gravid med nr 3 & är beräknad till 14/9...
Castle---› Min slemmis såg verkligen ut som en snorlosk.. Allt kom ut på en gång samma dag som Hanna föddes.. Slemmis kom 6, klockan 7 började värkarna & klockan 17.13 föddes hon
Medistra---› Hejsan! Fina ni var i tidningen idag, såg dödsannonsen med.. Det var också en födelseannons på en liten kille som förlorade sin mamma 2 dagar efter att han föddes.. + att min bror var med, fyller 18 imorgon
vill med se,,,
Springsteen = Camilla
Blondie68 = Laila
Miidori:cissie
Tintan = Martina
Pärlan81= Josefine
sommartider=sara
gravisen= Petra
Småbarnsliv = Linda
oh vill med ha msnadresser.... min är lixenstrand.linda@gmail.com
Synd att ni ska promenera på tisdag, är såååå sugen att följa med, men har båda barnen hemma & sedan kommer det en tjej ifrån Olofström & ska hämta en barnvagn som hon har köpt av oss..
Låter supermysigt med grillfester & tjejkvällar... Lövly...
Mammsing.... Jag har också fått dessa kommentarer nu när vi väntar nr 3. Speciellt min pappa som tycker vi är dumma i huvudet rent ut sagt & att jag borde ha pluggat... Till saken hör att jag har pco & är JÄVLIGT tacksam att det funkade med hormoner denna gången då gubben har dåliga spermier, det var sista kuren innan insemination, men är det någon som fattar det liksom att VI vill ha fler barn & att det är VÅRAT beslut.. Och släkten är JÄVLIGT bra att lägga sig i...... OM PRECIS ALLT
Vet ni flickor vad jag skulle vilja ha eller gå på....
Dildoparty... Alla snackar om dessa partyn, eller ja det var det man hörde innan man fick barn & alla andra vänner försvann..
Fan måste se till att ha det