Gravida/mammor i jönköping
Springsteen, nej jag vet även om jag har hört dem innan, men som sagt vad det ska bli superskönt att kolla..
Middori, jag är i vanliga fall inte någon nervig mamma, men är helt bäng nu
Springsteen, nej jag vet även om jag har hört dem innan, men som sagt vad det ska bli superskönt att kolla..
Middori, jag är i vanliga fall inte någon nervig mamma, men är helt bäng nu
Springsteen... Ja jag tror faktiskt det med att man ska lyssna, hade en bekant som kände på sig UNDER hela graviditeten att något var del, det fick de sedan bekräftat på Ul.. Så ja jag vill kunna släppa detta nu
Skänker bort min sambo idag, han är en stor egoistist gris... Någon sm vill ha honom...???
Alltså det är väl inget märkvärdigt med mig gubben, eller ja förutom alla felen som jag har vetat om LÄNGE som jag ändå har lärt mig att leva med, men nu när man är gravid orkar man ju inte lika mycket.
Idag fick jag beröm för mina barntatueringar på badet, och kom hem & berättade detta för gubben... Då flippade han ur & sa en massa tråkig saker..
KARLAR
Hejsan! Idag fick jag se min lilla bebis... Så skönt...
Isako, hehe ja det får ni väl göra, komma & hälsa på alltså... Ge mig bara några fler dagar så det verkligen är tipptopp...
Nu ska jag hoppa in i duschen & sedan sova..
Jag skulle vara intresserad av klädparty & dildoparty...
hoppas så att det nu kommer att funka så man inte får mer problem, men de är verkligen kundvänliga därinne & vi är såååå välkomna tillbaka när som helst.. För nu är det ju ett problem som har uppstått under garantin så de har skrivit in det så vi kan lämna in den när som helst som samma uppstår igen..
... Tiden går superfort...
Isako.... Haha okej då får vi se...
Kottten, ja nu börjar det bli en liten utbuktning... Eller ja en stor för nu orkar jag inte hålla inne fettet mer..*haha*
och när hon är 5 då har jag pyret som är 3... Oh vilka underbara tider det kommer bli...Alltså jag måste få skryta.. igår förmiddag hade jag en skitdag... Hade huvudvärk, skällde på barnen med mera.. Sedan gick vi ut 3½ timma & bara lekte av oss... Har även idag varit ute i 3 timmar.. Jag är en supermamma.. vill gärna annars sitta inne, men inte nu
Här är vi sjuka igen för 6:e gången sedan efter jul.. Ringde dagis idag & nu går det visst vattenkopper, så jag tror väl jag ska skicka Simon dit på måndag för att hämta hem det..
Usch nej nu får det fan vara slut på dessa dumheter..
Isako... Vi har äntligen satt upp ett staket på framsidan.. Känns skönt & "privat" Tyvärr lade sig några grannar i så fatta att man är ÄNNU mer sugen på att flytta ifrån detta skitställe...
Har varit ute på gården & lekt idag med, imorgon är det dags för dagis.. Sedan tandis..
Ska vi kanske ta ÖF på torsdag eller vad tror du om det??
Isako... Enligt dem gick det ju inte ha tryckimpregnerat virke utan det måste målas, rosa, vitt eller gult..
Men det behövde vi fan aldrig göra på det andra stället.. Och vi fick inte stätta det hur som helst.
Ja, men det är lugnt om vi inte kör det längre, måste ju hem & laga middagen till gubben med