Inlägg från: Småbarnsliv |Visa alla inlägg
  • Småbarnsliv

Gravida/mammor i jönköping

Miidori... Ja detta med vikten är ju inte så mycket att göra åt, har ju pcos så jag är överviktig redan innan, med de andra barnen har jag endast gått upp 4 & 6 kilo så jag hoppas att det blir så denna gången med..

Ja jävlar med bilen & Simon & allt..
    Det är andra gången som vi krockar med han i bilen, sist var det jag i en kökrock.. Men usch vad dyrt det blir...

Springsteen... JO de ville ha mig till Dietist med, men heeej man vet ju redan vad de kommer säga, skippa pizza med mera... JAG VET!"

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv

Tintan.... Ja hyffsat okej, gubben har lite problem med nacken, Simon säger att han INTE har ont i nacken & vill INTE till läkaren, men de får allt gåt ill vc imorgon bara för att få det dokumenterat.

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv
    Kotten  Ja uscha tycker det är superotäckt hela grejen....
    Men den jävla rondellen vid biltema är livsfarlig
  • Småbarnsliv

Hej Flickor..
    I morse ringde de ifrån Holmgrens vid 07.50 & väckte mig & barnen..*grrr* Bara för att tala om att japp de löser in bilen.. Åkte runt & kollade på en massa bilar idag, fick i eftermiddags (efter lite tjat) besked ifrån LF att vi skulle få 27000:- - självrisken på 5000 så jag 22000:-
    HIttade en Volvo v40 röd på Nyberg för 46000:- vilket kalas köp...
    Men det lånet vi lade om i Januari för att sänka månadskostnaden känns som ogjord...
    Får den nya på fredag

• Småbarnsliv
    Kotten... De där problemen hade jag med Hanna att hon somnade HELA jäkla tiden, hon gick inte upp något... efter 5 veckor fick jag nog..

Jag uppdaterar min blogg dagligen, men inte här på familjeliv, utan på www.lixenstrand.org.uk

välkomna in & läs
  • Småbarnsliv

Hon som dog på förlossningen är en gammal klasskompis till mig, det som hände var att hennes kroppspulsådern sprack, iallafall hörsägen ifrån hennes grannar..

Känn så grymt, men tycker det är superfint att de var med i tidningen!

• Småbarnsliv

Hejsan flickor.. Har idag ont i kroppen efter ölbowlingen, har visst en massa muskler som jag INTE visste om.
    Simon har feber med, fattade att något var på tok igår när han inte ville ha varken lördagsgodis eller cola hemma hos farmor & farfar...
    Så det blir ingen familjegympa för honom eller sambon idag.. Och förmodligen blir det väl att stanna hemma ifrån dagis... Orkar inte med mer sjuka nu...
    Han har väl gått max 5 dagar sedan juluppehållet....ja eller om det var 8, men det är ju inte mycket  

• Småbarnsliv

Hanna åkte på Rs förra åren när hon var hyffsat nyfödd, eller nej fan detta var i Februari för hon han bli frisk innan hon döptes & då var hon ju ändå 2½ månad, men usch vad jobbigt det var  

• Småbarnsliv

Sprinsteen... Rekommenderar dig kanske att skaffa tele2 hemtelefon. Annars har nu comviq ett bra erbjudande med smart... Du har en fast månadskostnad på 84,50 första 12 månaderna, sedan när du ringer upp kostar bara varje samtal 69 öre i uppkopplingsavgift.. Sedan kan du snacka hur mycket som helst + att det är till alla hemtelefoner & operatörer

Här hemma har jag sjuka barn, när Simons feber har gått över ligger nu Hanna & kokar inne i våran dubbelsäng.. 39.8.... Mindre skoj... Får i henne lite cola, sjukt för hon har varit superpigg idag. Hoppas att febern släpper så hon får sova inatt...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping