Inlägg från: Småbarnsliv |Visa alla inlägg
  • Småbarnsliv

Gravida/mammor i jönköping

Idag blir det barnakuten med Hanna, hon andas rostligt, funderar på om det kan vara förkyldningsastman som de på akuten snackade om när hon hade rs....
    orkar fan inget mer nu får barnen bli friska  

Förresten 12 HELA veckor fÖR MIG IDAG  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv

Hejsan! Har världens gnälligaste tjej.. Förstår inte alls vad felet är..
    Idag har vi varit på Bvc med henne, det var 15 månaderskontrollen.
    Vägde 9990g & var 78 cm lång... Så det är ingen stor tjej jag har...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv
    JennyA, det var ingen spruta utan den kommer när de är 18 månader & då är det också näst sista läkarbesöket. Det sista är när barnen blir 5 år.. Det trodde jag faktiskt att de fick gå på oftare..
    Hur är det annars med er?  
  • Småbarnsliv
    JennyA Jotack det är bra med oss, Hanna är bara lite slemmig sedan förar veckans rejäla förkyldning. Annars så rullar det på...Ska i helgen få snosa bebis.. En liten tjej på 2 veckor.. Min lilla kusin... Mysigt värre...
  • Småbarnsliv
    JennyA Ja men visst gör den... Det är sjukt... Nu är de mest huliganer.. Min lilla fröken har börjat med att slänga sig i tid  & otid om hon inte får som hon vill.. Det kvittar om det är ute & blött.. SÅ i morse hade jag en superblöt tjej när jag lämnade storebror på dagis...
    Dags att sova, behöver sömnen
  • Småbarnsliv

JennyA... Då måste jag vara välsignad.. Förra veckan låg barnen & sov till 9 - 11 om förmiddagarna.. Superskönt, Hanna är ju en 7 sovare , den enda gången som det är problem med henne är när hon är sjuk då är det gnälligt & vill sova hos oss, men annars sover hon hela nätterna i sin säng sedan hon föddes...

• Småbarnsliv

Miindori.... Jag har grym mensvärk de få gångerna jag har det & då har min gyn skrivit ut diclofenak till mig.. Fick det efter snittet på med Simon.. De är KALAS...

• Småbarnsliv

Hejsan!
    Idag har jag fått tummen ur & vågat ringa spec mvc. Ville ju inte verka löjlig, men den bm som svarade var supersöt & förstod min oro och över att jag gärna ville se bebisen... Så på måndag 9.30 ska jag vara på ryhov... LÄNGTAR

• Småbarnsliv

Pärlan81.. Dels är jag van att man får lyssna på hjärtat i vecka 12 - 14, men nu har de ändrat det + att Sonen som väger 18 kilo hoppade på magen för 2 veckor sedan så man blir ju lite knäpp  

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping