Inlägg från: Småbarnsliv |Visa alla inlägg
  • Småbarnsliv

Gravida/mammor i jönköping

Miidori... Jaså kommer du ifrån Mariannelund? Det var som attan.. Jag bodde i en liten by som hette Lixenrum när jag var yngre. Gick i skolan i Pauliström innan vi flyttade till Habo...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv
    Gravisen... jag kan vänta, vad skoj med dildo party...

JennyA
    ... och vad skönt att komma ut lite & resa...

Kesso... Kan det verkligen hända yngre, fy vad otäckt. Min mormor hade det straxt innan jul, dock 67 år men har återhämtat sig superbra. Får mediciner, har du det med??

Annars så håller vi på att städa idag, eller ja just nu väntar jag på att dottern ska somna.. Sedan så ska jag lägga in lite tvätt, hänga upp nya panelgardiner så julgardinerna kan packas ner en gång för alla...Hmm kanske ska in & bonka något hårt i huvudet på dottern..
    Kramar..     
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv

Hejsan!

Kesso... Hmm jaså operation? okej min mormor äter trombyl & något annat.

Springsteen... Oh vart ligger detta om man får fråga???

• Småbarnsliv
    Jenny A ---› oj vad skönt för er att komma bort... Hur länge blir ni borta?

Jag försöker njuta av Simons sportlov.... Blir ju egentligen inte att man gör någonting vilket är surt.. Känner att jag är en dålig mamma, men ska försöka ta med barnen till lekparken imorgon så han får gunga iallafall & sedan ska vi baka en dag & så kanske bygga briotåg.

Annars längtar man till måndag nu Då det är dags för den "riktiga" inskrivningen.
  • Småbarnsliv
    Jenny A----›  Okej vad skönt med en vecka semester & bara att umgås med familjen.
    Jag skulle vilja ha en weekend i Stockholm, men har sagt till gubben att det vill jag ha som 30års present.. Musikal, hotell & massa mys...

Ni andra....
    Har ni varit snurriga under eran graviditet & då speciellt i början???
  • Småbarnsliv
    MN72-----› Tack snälla för ditt svar, då kansek jag inte behöver springa direkt upp till bm, har jau haft problem med lågt blodtryck de andra gångern jag varit gravid.. Svimmar & har mig...

• Småbarnsliv

Har varit & tränat, är trött...
    Ska äta fiskpinnar med massa citronsaft på..
    Jag skulle bara berätta när jag kan fika & så.. Det är måndag, onsdagar & torsdagar mellan 09.30 - 12.30 Annars är det kört     

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping