Inlägg från: Småbarnsliv |Visa alla inlägg
  • Småbarnsliv

Gravida/mammor i jönköping

Miidori, skoj med fika hos dig, men jag kan tyvärr inte komma, ska ju hämta sonen vid 13 sedan...  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv

Hejsan allihopa..
    10+0 är vad jag är idag, känns skönt, men önskade att det var 12+0, men men tiden går ju hyffsat fort.
    Ska idag åka till Bankeryd & hälsa på min mamma på jobbet & äta lunch där med barnen.
    Har bilen hemma idag*skönt* + att som det ser ut har jag den hela nästa vecka med....*HURRA* På måndag är det inskrivning..
    I helgen blir det väl mest städ & byte av gardiner, HOPPAS jag....

Många kramar ifrån en uttjatad mamma ...
    P.s Det är sonen som undrar vad jag skriver, om bilen funkar, om pappa är på jobbet med mera 100 ggr i minuten.. d.s

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Småbarnsliv
    Kesso---› Nej min mamma jobbar inte på förskolan, hon jobbar på Teknikprodukter.

Tintan---› Ja visst går veckorna fort, fattar inte hur fort det egentligen går, men samtidigt ändå sakta, men men det är ju 6 veckor sedan man testade pos nu. Det var trevligt i Bankeryd.

Alla andra---›
    Oh Ullared, I love it.. Jag hänger gärna på har körtkort & kombi, men det får gärna vänta tills & om jag får skattepengar & det får jag ju veta i april... Åker ni tidigare får jag väl dra med gubben min igen, det var ganska mysigt senast.
    Har inget busskort, men det finns ju billiga bussar med plats för 8 - 9 personer som man kan hyra...
  • Småbarnsliv

Kotten... Jag har foglossning även när jag inte är gravid.. Känner av det när det är kallt, eller ja när jag har gått länge & så... Och sedan så hade tidningen skrivit att Simon var en hon & att hon vägde något annat med mera, ringde dit & de ändrade hela annonsen & satte ut den igen...  

• Småbarnsliv
    Kotten Jajmensan det gjorde de utan att knorra..
    Min mamma har FORTFARANDE problem med sitt bäcken, & den yngsta av hennes barn är 18 år.. Så det kan sitta i hormonellt.. Men hon går på värktabletter för att klara dagarna på hennes jobb  
  • Småbarnsliv

Melim...Hejsan! Vad skönt att du har gått ner så mycket.. GRATTIS..

Detta med att prova byxor & så efter Simon gick endast upp 4 kilo med honom & tappade 9 efter förlossningen kunde jag ÄNDÅ inte ha byxorna.. Höfterna hade blivit bredare...

• Småbarnsliv
    Kotten Tyvärr inte, de har kollat om det kanske blivit förslitningar, men de säger att det är efter 5 barn...
  • Småbarnsliv

Tjena bruttor... Trött som fan, ställde klockan på 45 minuter tidigare idag, men jag vaknade redan 1 timme & 45 minuter innan den skulle ringa... Var superkissinödig så jag gick upp & kissade i provröret som jag ska ta med mig på inskrivningen & sedan så var dottern vaken så jag tog med henne in till oss... Och sedan var det ju kört att somna om....

Ska alldeles straxt lämna sonen & vid 08.30 är det dags för det "riktiga" inskrivningen  

• Småbarnsliv

Hej Flickor..

Inskrivningen gick bra, lite gnäll på vikten, men nu är det inbokat för Ul & så ska jag dit i vecka 18, den 18/4 på kontroll av vikt så jag inte skenar iväg..*grrr* Kärring*

Idag har Sambon & sonen krockat, bilen är paj, den ska in om ca 2 veckor... kommer att kosta minst 6500:- HURRA...........Gråter

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping