Gravida/mammor i jönköping
Miidori, skoj med fika hos dig, men jag kan tyvärr inte komma, ska ju hämta sonen vid 13 sedan...
Miidori, skoj med fika hos dig, men jag kan tyvärr inte komma, ska ju hämta sonen vid 13 sedan...
Hejsan allihopa..
10+0 är vad jag är idag, känns skönt, men önskade att det var 12+0, men men tiden går ju hyffsat fort.
Ska idag åka till Bankeryd & hälsa på min mamma på jobbet & äta lunch där med barnen.
Har bilen hemma idag*skönt* + att som det ser ut har jag den hela nästa vecka med....*HURRA* På måndag är det inskrivning..
I helgen blir det väl mest städ & byte av gardiner, HOPPAS jag....
Många kramar ifrån en uttjatad mamma ...
P.s Det är sonen som undrar vad jag skriver, om bilen funkar, om pappa är på jobbet med mera 100 ggr i minuten.. d.s
Jag gjorde så med barnen att jag skakade ihop allt & körde sedan i micron
Kotten... Jag har foglossning även när jag inte är gravid.. Känner av det när det är kallt, eller ja när jag har gått länge & så... Och sedan så hade tidningen skrivit att Simon var en hon & att hon vägde något annat med mera, ringde dit & de ändrade hela annonsen & satte ut den igen...
Melim...Hejsan! Vad skönt att du har gått ner så mycket.. GRATTIS..
Detta med att prova byxor & så efter Simon gick endast upp 4 kilo med honom & tappade 9 efter förlossningen kunde jag ÄNDÅ inte ha byxorna.. Höfterna hade blivit bredare...
Tjena bruttor... Trött som fan, ställde klockan på 45 minuter tidigare idag, men jag vaknade redan 1 timme & 45 minuter innan den skulle ringa... Var superkissinödig så jag gick upp & kissade i provröret som jag ska ta med mig på inskrivningen & sedan så var dottern vaken så jag tog med henne in till oss... Och sedan var det ju kört att somna om....
Ska alldeles straxt lämna sonen & vid 08.30 är det dags för det "riktiga" inskrivningen
Hej Flickor..
Inskrivningen gick bra, lite gnäll på vikten, men nu är det inbokat för Ul & så ska jag dit i vecka 18, den 18/4 på kontroll av vikt så jag inte skenar iväg..*grrr* Kärring*
Idag har Sambon & sonen krockat, bilen är paj, den ska in om ca 2 veckor... kommer att kosta minst 6500:- HURRA...........