Västerås Unga Mammor...
Lena jo jag vet att hon behöver ett eget rum men ja bor i en 2:a o har många tankar på att flytta men det e lite saker som ska ordas o så innan
¨
Älvan:okej
Lena jo jag vet att hon behöver ett eget rum men ja bor i en 2:a o har många tankar på att flytta men det e lite saker som ska ordas o så innan
¨
Älvan:okej
Ååå så stolt jag är ensålänge har inte bella fått välling på hela dagen=)Wiii sist hon åt var när hon skulle sova igår kväll=)
JOhanna:Tack=)
Sööt:Jodå vi e riktigt sugna på det=) hehe
Älvan:Okej..aa isabell har juh vart den senaste tiderna när tänderna knaka upp o typ bara skulle ha välling dygnet runt tvingat i henne lite mat på dagen... men nu ska ja försöka vara envis o inte ge mig=)
Idag va ja nettan o sofia o kika på djuren på vallbymuseumet men fy vad kallt det var
jag har fått plats den 13 augusti på bäckbynorra men inte samma avdeling som amelia o philip går=(
LEna:okej ja hört tvätom..
Hm nu har ja lagt bella se hur det går utan att ge henne välling=) ensålänge har hon inte vart så ledsen honb sätter sig upp o ställe sig lite men hon e ganska trött men hon sitter tyst o lynar på hennes astrid lindgren sagor så det gör inget att hon sitter=)
LEna:okej ja hört tvätom..
Hm nu har ja lagt bella se hur det går utan att ge henne välling=) ensålänge har hon inte vart så ledsen honb sätter sig upp o ställe sig lite men hon e ganska trött men hon sitter tyst o lynar på hennes astrid lindgren sagor så det gör inget att hon sitter=)
JOhanna aaa men ja ska dit o kika nån dag hehe få se om de finns nån möjlighet att byta=P
isabell somande iallfall utan välling ca vid 20:oo =) Wiii hoppas hon sover hela netten o inte vaknar=)
Enu en natt helt utan välling=) Wiii
johanna=) aa ja e stolt=) hehe fast hon gnäller lite efter vällingen en men neeppp hon kommer ej att få fast jag har ttyp över 20Liter kvar=/