Inlägg från: hippiemicka |Visa alla inlägg
  • hippiemicka

Västerås Unga Mammor...

gå o läg dig o bar aligg o räkna får=) hehe
    ne vet ej ja har omnt i min mage igen ja=/
    Har iallfall målat klart min vägg=)

• hippiemicka

happ vad ska man hitta på idag då? kl 16 ska ja hem till mamma o fika o träffa syrran som är i sverige från jersey men åker tillbaka hem dit igen på söndag....

• hippiemicka

DÅ har vi(lina nettan o jag ) haft olite tjej middag med alkohol lite lite för mycket av det här då=) hehe skojs skojs hoppas bara inte bakis imorron=(

• hippiemicka

Hahha jag är INTE bakis=) första gången typ=) har ont i huvudet men det e inte för alkohålen har haft det dem senaste dagarna....

• hippiemicka

Idag gick ja Isabell linda o philip först till ica o käka glass sendan till erikslund o kikade o schopade:P sen hem igen utan för mig på tomten lekte barnen sedan till lekparken o gungade=) efter det så va vist klockan 18=) hehe diskdae o duschade sedan va vist kl 19 så nu har ja lagt Isabell som var trött vi läste en saga o myste lite=)

• hippiemicka

MiAmore:usch fyfan hade jag sett det så fan va skäll han hade fått hade blivit så jävla arg...Usch tur att den inte bet er eller nått

• hippiemicka

Hej hej alla idag så har ja målat liute på väggarna sedan fixat lite ute o vart hos dannes mamma..
    Ni som gett ut era blogg börga updatera dem lite oftare sitter jämt på kvällarna o läser dem men ingen skriver längre typ juh=//

hippiemicka.blogg.se/

• hippiemicka

ALla bäckby bon passa era ungar ute nu för igår var det en hund en kamphund som smet o den hade tydligen fått tag på den igen men nu ringde mamma den sprang förbi sjäölv på hennes baksida så den e tydligen borta igen så akta så den inte hoppar på barnen eller vagnen dem säger att den e snäll men tro inte på allt

• hippiemicka

Lena nee inget aprilskämt den bor på bäckby men smet mellan råby o bäckby men ja ser dem alltid här... och nu var den utanför mammastomt o hon bor på bäckby o den har juh smitit idag igen

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...