Västerås Unga Mammor...
gå o läg dig o bar aligg o räkna får=) hehe
ne vet ej ja har omnt i min mage igen ja=/
Har iallfall målat klart min vägg=)
gå o läg dig o bar aligg o räkna får=) hehe
ne vet ej ja har omnt i min mage igen ja=/
Har iallfall målat klart min vägg=)
happ vad ska man hitta på idag då? kl 16 ska ja hem till mamma o fika o träffa syrran som är i sverige från jersey men åker tillbaka hem dit igen på söndag....
DÅ har vi(lina nettan o jag ) haft olite tjej middag med alkohol lite lite för mycket av det här då=) hehe skojs skojs hoppas bara inte bakis imorron=(
Hahha jag är INTE bakis=) första gången typ=) har ont i huvudet men det e inte för alkohålen har haft det dem senaste dagarna....
Idag gick ja Isabell linda o philip först till ica o käka glass sendan till erikslund o kikade o schopade:P sen hem igen utan för mig på tomten lekte barnen sedan till lekparken o gungade=) efter det så va vist klockan 18=) hehe diskdae o duschade sedan va vist kl 19 så nu har ja lagt Isabell som var trött vi läste en saga o myste lite=)
MiAmore:usch fyfan hade jag sett det så fan va skäll han hade fått hade blivit så jävla arg...Usch tur att den inte bet er eller nått
GODmorron
Hej hej alla idag så har ja målat liute på väggarna sedan fixat lite ute o vart hos dannes mamma..
Ni som gett ut era blogg börga updatera dem lite oftare sitter jämt på kvällarna o läser dem men ingen skriver längre typ juh=//
hippiemicka.blogg.se/
ALla bäckby bon passa era ungar ute nu för igår var det en hund en kamphund som smet o den hade tydligen fått tag på den igen men nu ringde mamma den sprang förbi sjäölv på hennes baksida så den e tydligen borta igen så akta så den inte hoppar på barnen eller vagnen dem säger att den e snäll men tro inte på allt
Lena nee inget aprilskämt den bor på bäckby men smet mellan råby o bäckby men ja ser dem alltid här... och nu var den utanför mammastomt o hon bor på bäckby o den har juh smitit idag igen