Inlägg från: hippiemicka |Visa alla inlägg
  • hippiemicka

Västerås Unga Mammor...

vi har vart hos dannes mamma o grillat o så hjar vi vart o byt ut min dvd för 2:a gången på 1 vecka så det va den sista i de märket dem hade funkar ej den blir det en ny...va på maxi en snabbis o nu väntar ja på att bella ska somna o så ska vi äta ungspankaka=) mums

• hippiemicka

Hoho=)

idag så har ja vart hos jenny o vi gick en promenad till mitt gammla dagis som ja jobbade p¨å satt ner Isabell på golvet o hon kröp in till dem andra barnen direkt o dem va jäääte snälla mot henne gav henne massa leksakjer o leka med så de va roligt att se sedan skulle ja städa o måla lite i mitt datarum o göra det lite barnsäkertnu när Isabell är överalt o klätrar o har sig men hon va ej så glad så gick till Linda istället då va hon glad o lekte med philip sedan hem igen o hon somna ganska snabbt lekte lite sedan poff=) så då kunde ja fixa lit e lite lite här hemma men nu orkar ja ej mer så blir mera sedan=)

• hippiemicka

hm inte mycket det sägs här mera?"!

• hippiemicka

aa det är det det e bara du o ja johanna som e kvar hehe o lena som kikar in då o då ibland o nettan någon gåbng men sällan=) hehe

• hippiemicka

hehe aaa du oxå här då o då det e bara ja o johanna som bor här iallfall:P hehehe

• hippiemicka

älvan ok ej vad är det för en hund då??

• hippiemicka

happ denna natt hat ja tänkt se om de går att få Bella att sluta på nätterna ensålänge har hon vaknat en gång o skrek ca 35minuter i stäck hon har lungnat sig lite o sover nästan men så gnäller hon lite så e hon tyst o nästan sover sedan gnäller.. så håller hon på men få se hur det går ja e as trött iallfall

• hippiemicka

ååå så upp igen en hel kvart sov hon

• hippiemicka

oj hon kanske lät lite lite till och från fram till 2 sedan slocknade jag=) o trode alla gånger att hon skulle vakna igen men oj ja vaknadew nyss av att hon står i sängen o pratar=) haha INGEN välling på hela natten=) Wiii

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...