• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

jag tror att min son ha kommit in i tros åldern han vägrar sova när han är trött bara skriker.. inget duge va sååå snäll hos mormor.. men när han kommer hem skriker han bara:S

• AmandaPitkänen

hej tjejer!

Tack för en kanonkväll igår Var jättekul!! Men sen så tappade jag bort er alla på krogen när jag försvann med en gammal killkompis jag inte träffat på ett par år. Vi gick å röte å tog en shot sen när vi gick tillbaka till dansgolvet så hittade jag inte er. men men, det e ju så det faktist brukar bli på krogen.

Jag drog hem sen efter någon timme, var så trött. Dessutom fick jag ont i halsen och började tappa rösten igen. Och när jag kom hem tänkte jag att vad skönt att man inte kommer vara så bakis imorrn för jag lände mig ganska bra då. Men *hu* vad fel jag hade. Blä för hur jag mått idag, så nu sitter det ett A4 papper på kylskåpet där det står stort "AMANDA ÄR NYKTERIST" (tills nästa tjejträff dvs ) Men efter en fet pizza mådde jag bättre

Dessvärre har jag haft en riktigt ledsam dag idag då min älskade vita guldhamster Bebben dog idag Hon var gammal så det var väntat men inte kul för det *usch* jag har gråtit så idag... kanske är fånigt för andra, det är ju bara en hamster, jag vet, men gud så jag älskade henne Nä nu blir jag ledsen igen

hoppas ni alla hade kul igår iaf för det hade jag och det var jättekul att lära känne er alla lite bättre! Kanontjejer allihopa! Träffas gärna mera!!

Älvan: *pssss* Jag sa lite diskret till gubben min idag att jag skulle kanske pierca naveln igen, men det tyckte han inte

• AmandaPitkänen

förresten måste bara berätta vilka sjuka barn jag har (sjuka i bemärkelsen knasiga alltså)

Nils ligger på golvet å bajsar (alltså med blöja på) och då kommer sixten och lägger sig där bredvid med ansiktet vid hans rumpa å ligger å riktigt drar in bajslukten å säger "Mmmmm"........ ????? Haha vad jag å Johan skrattade åt dom två, jisses, knasungar!

• lena86

amanda jo jag försår att du är lessen de värsta med husdjur att de dör :(..

haha de var rolig skulle också skratta haha.:D

• festis kaktus

amanda beklagar sorgen... inge kul när husdjuren dör

• AmandaPitkänen

alltså det här är helt vansinnigt!! Nu har Sigge blivit dålig igen (han var ganska bra igår) med feber å kletiga ögon och jättesnorig. Inte nog med det så har Nils fått feber och är väldans rosslig och jag har feber och är jättesnorig! Enda som är frisk här är Johan, fast han ligger å sover än så jag vet ju inte, kanske e han sjuk också.

Så jag hoppas verkligen att jag inte bar på nåt virus i fredags så att ni blivit sjuka

Funderar på om det är dags att ringa läkaren så vi alla får penecillin, för nu så går det här bara runt runt runt hos oss hela tiden. Vi har typ varit sjuka över en månad nu

• lena86

amanda de västa som finns de där.. med sjuka barn..

åå ja slog i lill tån i går så nu är den helt blå haha...

• festis kaktus

Amanda:
    nä men stackare, låter bra ring till läkarn så ni kan får bli friska nångång en gång är okej, två ggr är överrenskommet och tre ggr det funkar men när det blir flera så är det inge roligt längre
    hoppas verkligen att ni får pencillin och kan bli av med det...

krya på er snart...

kramar

• festis kaktus

Lena: det var väl dumt att slå i tån det gör ju så ont

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...