• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • AmandaPitkänen

jag är tyvärr upptagen hela den helgen Annars hade jag kunnat hjälpa till! Men min gubbe ska iväg den helgen + att min syrras son kommer hit då för att bo här i 2 veckor.

• lena86

ni är snälla och hjälp samma alla:D

• älvanpurjo

ammanda lungt...

vet ännu ej om han ska lfytta med mig och teo....

han svarar fortfaradne intep å sms elelr så...
    han har nog valt jobbet framför oss....
    så jahapp får sätlla mig och dela upp bohaget om jag je får något svar tills hna kommeri  morgon eftermiddag/kväll...

synd att det kanske lsutar så här....

• älvanpurjo

idag fick teo sin första tand... så sött

• MeÄlska

Hej hej alla glada första gången ja är uppe o skriver så tidigt =) MIn son var tydligen morgonpigg idag

Jaha allt bra med er alla, var det ngn som var på öppna igår då?

Jag var på ikea igår o gick hela dagen o tänkte att jag skulle till öppna imorgon som idag då lite snurrig, jag trode de va måndag hela dagen igår så jag missade Jätte tråkigt men man får väl skylla sig själv när man e så snurrig hahah

Vad ska alla göra till helgen då?

Ha de så jätte bra allihopa,,,

• lena86

jag har också en morgon pigg son men han sover nu :D igen..

väntar på han ska vakna ska vi gå till öppna på råby och röja..:D...

hehe meälska hehe helgen åå den känns långt borta..:D

• johanna85

Amleia har fått öroninflammation igen. Inge kul alls.

• festis kaktus

Hej tjejer..

ja jag var på öppna i går sussi... vi pratade om barnmat vi undrade vart du var någonstans och hon med nova skulle ringa och skälla på dig sa hon

ja man fastnar lätt på ikea var där i måndags och köpte bak till Pebels leksaker kändes som att hon bara var på besök när man körde ner alla hennes grejer i en påse men nu har hon en rosa back med sina leksaker i

Ja pebels har helt plötsligt börjat vakna före klockan 9 detta har aldrig hänt men senaste veckan så vaknar hon runt 8 varenda dag.... snacka om att man upptäckt att man är såååååå bortskämd när dom sover länge på dagarna....

ja i helgen ska jag åka till N och diskutera lite angående vårat förhållande och sen ska vi fira alla hjärtansdag lite tidigare så det ska bli mysigt

johanna85 va tråkigt att hon åkt på en vända till med öroninfalammation stackaren...

ha det bra tjejer

• sööt

johanna: stackars liten.. du får pussa henne från emanuel.. han saknar juh henne juh.. =)

• MeÄlska

Hej

Okej ja ingen har skällt än iaf kaktus =)

Johanna86 fy bubblan va alla små är sjuka nu hoppas din lilla kryar på sig =)

Lena känns helgen långt borta =) Tycker ja inte fast jag vill att de ska bli helg ska bort o koppla av hehe

ha de bra alla mommor. pappaor o framförallt kiddsen =)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...